“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Цей напрямок є важливим для регіону, адже ним доставляють гуманітарну допомогу
Дорожники закінчили ремонтні роботи на трасі Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград у Дніпропетровській області.
Про це повідомив перший заступник голови Укравтодору Андрій Івко.
За його словами, цей напрямок є важливим для регіону, адже ним доставляють гуманітарну допомогу, евакуюють цивільних осіб та везуть поранених до медичних закладів. Такі дороги через їх стратегічну роль ще називають «дорогами життя».
«Важливий для регіону маршрут було заплановано капітально відремонтувати, та війна змусила відтермінувати роботи. Найбільш знищену ділянку Р-51 відновили в межах експлуатаційного утримання. Швидко та з мінімальними витратами «дорогу життя» зробили не лише проїзною, а й міцною та надійною», – розповів Івко.
Він зазначив, що основною проблемою при роботі на цій трасі була місцями перезволожена, нестабільна основа. Дорожники замінили її, провели забутовку, влаштували шари шлаку, щебенево-піскової суміші та дрібнозернистого асфальтобетону.
«Увесь процес постійно супроводжували спеціалісти лабораторії підрядної організації, які визначали несучу здатність та інші характеристики дорожнього полотна. Ще одним важливим завданням була оптимізація складу асфальтобетонного покриття, аби навіть 1 шар витримував надвеликі навантаження», – додає заступник голови Укравтодору.
Паралельно з цим, за його словами, триває відновлення транспортного сполучення по всій Україні. На звільнених від загарбників територіях спеціалісти прибирають дороги від залишків військової та цивільної техніки, а також зводять переправи поруч зі знищеними мостами.
Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Олександр Кубраков розповів, що команда МІУ планує відбудувати знищену інфраструктуру за один-два роки.