Українські воїни збили другий за день російський Су-34

Читать на русском

Підрозділи ЗСУ 27 лютого знищили ще один російський винищувач-бомбардувальник Су-34

Читать на русском
Су-34
27 лютого виявився вкрай врожайним на збиття ворожих літаків

Підрозділи ЗСУ 27 лютого знищили ще один російський винищувач-бомбардувальник Су-34

Підрозділи ЗСУ знищили ще один російський винищувач-бомбардувальник Су-34 за день. "Мінуснули" ворожий літак 27 лютого на тому ж напрямку (Східному - ред.) Рахунок на збиття російських літаків за останній час пішов вже на десятки одиниць (збитий пообіді став якраз десятим з початку місяця - ред).

Про це повідомив командувач Повітряних сил Микола Олещук у Telegram. Перед цим вранці він зазначив, що 26 лютого Повітряні сили теж намагалися збити російський літак, але російським пілотам вдалось ухилитися від українських ракет, але так буде не завжди, підкреслив він.

"Другий пішов: Близько 14:00 відпрацювали по черговому Су-34", йдеться в повідомленні Повітряних сил ЗСУ.

За словами Олещука, при таких втратах бойової та спеціальної авіації росіяни мали б замислитись, принаймні на якийсь час припинити "авіаційні м’ясні штурми". Загалом, якщо аналізувати хроніку збиття російських літаків за лютий, який ще навіть не завершився, то українські військові ліквідували вже з десяток літаків і один вертоліт окупантів. 

Виглядає збита ворожа махіна в небі епічно. Такими кадрами Олещук поділився з українцями, зауваживши, що палаючий російський Су-34 нагадує знак оклику чи питання.

"На фото не знак оклику і не знак питання, це – палаюча російська "сушка". Щоб ніхто не сумнівався!", - повідомив Командувач Повітряних Сил Микола Олещук, адресувавши меседж до росіян, у яких зазвичай "потєрь нєт".

Все, що лишилося від ворожого Су-34 у повітрі
Все, що лишилося від ворожого Су-34 у повітрі

Рахунок пішов на десятки збитих літаків рф

Вранці 27 лютого Су-34 окупантів на Східному напрямку доповнив когорту відмінусованих протягом місяця російських літаків, ставши черговим знищеним бомбардувальником ворога. 23 лютого росія втратила літаючий радар А-50, яких за даними ГУР МО у росії залишилося всього шість. 21 лютого повідомляли про успішне "негативне приземлення" ще однієї "сушки". 19 лютого українські захисники ліквідували одразу дві пташки загарбників - Су-34 та Су-35С. 18 лютого Су-34 відправили до пекла. 17 лютого на Східному напрямку підрозділи Повітряних Сил знищили відразу три літаки: 2 винищувачі-бомбардувальники Су-34 та 1 винищувач Су-35. 7 лютого воїни одного з механізованих підрозділів ЗСУВ "Таврія" знищили ударний вертоліт Ка-52. "Алігатор" з екіпажем був вражений із ПЗРК та удобрив ґрунт на Авдіївському напрямку.

При цьому удар по літаючому радару А-50 завдали з радянського зенітного ракетного комплексу дальнього радіуса дії С-200. Це вже другий А-50, втрачений окупантами з початку повномасштабної війни в Україні.

Врожаєм українських сил ППО за неповний лютий стали сім СУ-34, два СУ-35, один КА-52 та один А-50. Приблизна вартість збитого російського металобрухту, за даними телеграм-каналу Pravda Gerashchenko оцінюється у майже $870 млн (Ка-52 - $16 млн, СУ-34 - $50 млн, СУ-35 - $100 млн, А-50 - $350 млн).

Загалом за весь час від початку вторгнення рф, коли російські пропагандисти брехали про те, що українська ППО знищена, наші захисники перетворили на брухт 667 російських літаків і гелікоптерів (342 літаки та 325 гелікоптерів "негативно злетіли" - ред.) За два роки війни росія втратила майже стільки ж гелікоптерів, як СРСР у Афганістані за 10 років, і втричі більше літаків.

Збита авіація росії. Фото:
Збита авіація росії. Фото: UA War Infographics

Інформатор та Україна на часі: що подивитися на YouTube

Також слідкувати за матеріалами у відеоформаті ви можете на наших ютуб-каналах «Україна на часі», а також «Україна на часі Shorts». Там оперативно зʼявляються новини – від подій на фронті, політики та економіки до спорту, шоубізу та світської хроніки.Також ви можете дізнатися коментарі провідних експертів чи переглянути щоденні, щотижневі та навіть щомісячні підбірки головних новин.

Приєднуйтесь до нашої важливої розмови про зміну у спрямуванні уваги від державного тиску на бізнес до встановлення відкритого діалогу та розуміння майбутнього для його розвитку. Обговоримо, чи можна це вважати пріоритетом для ефективного відновлення, та чи можливо побудувати таку модель. Також розглянемо актуальну тему митниці, її махінації та можливі шляхи запобігти їм. Наш гість - Тарас Котов, голова Ради громадського контролю Бюро економічної безпеки. Приєднуйтесь до перегляду, буде цікаво!

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.