Клієнтка вважає, що ПриватБанк зобов'язаний повернути викрадені з її рахунків кошти
У клієнтки ПриватБанку з двох карток викрали 82 тисячі гривень. Вона звернулась до поліції та просила фінустанову не нараховувати проценти до з'ясування обставин по справі. Також жінці запропонували реструктуризацію зазначеної суми.
Як йдеться у рішенні Комунарського районного суду Запоріжжя, 19.09.2022 року з особистих карток жінки відкритих в АТ КБ "ПриватБанк" викрали 82 тисячі гривень. У поліції відкрили кримінальне провадження за ч. 4 ст. 185 (крадіжка) Кримінального кодексу України. Вона одразу ж направила лист до фінустанови, в якому одним із пунктів зазначалось не нараховувати штрафні санкції на карту універсальна до з'ясування обставин по справі.
ПриватБанк запропонував жінці реструктуризацію цих 82 тисяч гривень, на що вона відмовила. Клієнтка вважає, що фінустанова зобов'язана повернути викрадені з її рахунків кошти.
У фінустанові заявили, що жінка звернулася до них 19.09.2022 року через гарячу лінію та повідомила про шахрайство. Спочатку вона спростувала свою причетність до проведення операцій, але згодом згадала про вхід за посиланням у Facebook, де побачила рекламу, перейшла за посиланням, де потрібно було вказати свої дані та пароль від "Приват24".
"Через власну недбалість позивачки та її дії, що були спрямовані на розголошення стороннім особам через фішинговий сайт персональних даних, надала шахраям доступ до додатка "Приват24", що надало можливість розпоряджатися її кредитними коштами", - розповіли у ПриватБанку.
Жінці відмовили у задоволенні позову. Вона надала третім особам персональні дані, номера карток емітованих в АТ КБ "ПриватБанк" та ПІН-кодів до них, що призвело до списання коштів.
"Позивачка шляхом авторизації на невстановленому сайті надала свої персональні дані та пін-коди від карток відкритих в АТ КБ "ПриватБанк" третім особам, які надалі заволоділи її коштами. У фінустанови не було підстав для того, щоб відповідно положення "Про здійснення операцій з використанням електронних платіжних засобів" та за відсутності помилки у спірному перерахуванні вищевказаної суми негайно відновити залишок коштів на рахунку до того стану, у якому він був перед виконанням цієї спірної операції. Вона не довела факт втрати контролю над своїм кредитним рахунком та бездіяльність банку під час списання коштів з карток. Таким чином, позов є таким, що не підлягає задоволенню", - вказали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.