Клієнтка скаржиться, що Водафон автоматично не підключає пакет послуг на місяць, аби додатково списувати кошти - реакція оператора на ситуацію

Читать на русском

За словами клієнтки Водафон, оператор може списати за добу 10 або 15 гривень

Читать на русском
Водафон
Водафон автоматично не підключив пакет послуг на місяць і списує кошти з рахунку клієнтки

За словами клієнтки Водафон, оператор може списати за добу 10 або 15 гривень

Клієнтка Водафон незадоволена тим, що при оплаті пакета послуг на місяць його не підключають автоматично. Оператор намагається додатково списати кошти. Вона вказує, що там навіть вигадали відмазку. 

Свою скаргу клієнтка Водафон залишила у коментарі до публікації компанії. За її словами, оператор може списати за добу 10 або 15 гривень. 

"Шановний Водафон Україна, у вас є цікавий прийом - коли клієнт сплачує послугу за місяць, ви не підключаєте автоматично пакет, а намагаєтесь списати десяточку за інтернет, а потім тихенько списуєте послуги подобово - бо "у вас же був включений інтернет, тому 10 гривень одразу списалось, а потім вже не вистачало залишку на рахунку для підключення пакета". Так от, якщо вже ви міцно стали на шлях дрібних наперсточників. Придумайте менш безглузду відмазку, ніж "багато клієнтів, ми не встигаємо опрацьовувати". Бо списувати по 10 або 15 гривень на добу ви встигаєте. А єдиний висновок з вашої відмазки, що клієнтів у вас надто багато і клієнтові треба замислитися над пошуком не настільки заклопотаної та більш порядної компанії", - вказала клієнтка. 

Що говорять у Водафон про ситуацію? 

У Водафон встигли відреагувати на скаргу клієнтки. Там нагадали, що автоматична активація тарифу відбувається лише у період 00:00-08:00, в інший час місячний пакет послуг потрібно активувати самостійно, через комбінацію або у застосунку. 

"Автоматична активація тарифу відбувається лише у період 00:00-08:00, в інший час місячний пакет послуг потрібно активувати самостійно, через комбінацію або у застосунку. Просимо врахувати, що при використанні інтернету на 4G частотах, підключення до інтернету може відбуватись навіть при відключеній передачі даних, якщо відбувається обрив інтернет-сесії через домашній інтернет або для оновлення ПЗ. Навіть при використанні інтернету через іншу SIM-карту, якщо відбувається обрив інтернет-сесії або якщо у вас встановлений режим DUAL 4G. Рекомендуємо вам змінювати тип мережі на 3G, щоб таких ситуацій не повторювалося", - відповіли у Водафон. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.