У жінки під приводом заміни SIM-карти Київстар списали майже 100 тисяч гривень з рахунків у ПриватБанку: яким було рішення суду

Читать на русском

Жінка не мала можливості заблокувати картку відразу, оскільки в той час було планове відключення електроенергії

Читать на русском
Суд проти ПриватБанку
Шахраї заволоділи коштами клієнтки ПриватБанку майже на 100 тисяч гривень

Жінка не мала можливості заблокувати картку відразу, оскільки в той час було планове відключення електроенергії

Жінці зателефонували шахраї під приводом заміни SIM-карти Київстар та отримали доступ до її банківських карток. Вони заволоділи коштами на загальну суму 99 229 гривень 11 копійок. Лише за декілька годин здійснили близько 20 різних транзакцій.

Як зазначається у рішенні Рівненського районного суду, заблокувати картку відразу жінка не мала можливості, оскільки в той час було планове відключення електроенергії, а тому доступ до інтернету був відсутній. Відповідно, коли з її карткових рахунків списали кошти, вона не отримала сповіщення. Про це клієнтка ПриватБанку дізналася на наступний день. До того ж банк самостійно заблокував її рахунки через підозру активності по її картках.

Жінка повідомила про ситуацію у банк та звернулася до поліції із повідомленням про вчинення кримінального правопорушення. Відповідні відомості внесли до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Вона вважає дії ПриватБанку незаконними, вимагає відновити залишок коштів на банківських рахунках та визнати кредитні угоди, укладені між ними недійсними.

Представник банку попросив відмовити у задоволенні позову та вказав, що для того, аби зайти до особистого кабінету "Приват24" недостатньо мати лише номер мобільного телефону, потрібно або знати пароль входу, або ж для зміни пароля знати ПІН-код картки клієнта. У фінустанові вважають, що їхня вина відсутня.

Рішення суду 

Жінка не спростувала доводи представника банку щодо того, що нею не розголошувалася інша особиста інформація, що стало наслідком списання коштів з її рахунків. Тож за здійснені оскаржувані транзакції з картки має відповідати саме вона. 

"На підставі договору про надання банківських послуг, банк не мав права відмовити клієнту у здійсненні операцій за його рахунком, отримавши відповідне розпорядження і після проведення його належної ідентифікації, встановленої договором. Разом з тим, після звернення позивачки до банку, її карткові рахунки заблокували. Таким чином, в матеріалах справи відсутні належні та допустимі докази на підтвердження порушення банком правил проведення розрахункових операцій в процесі переказу коштів з карткового рахунку позивачки, відсутні докази неправомірних дій банку, тому у задоволенні позову слід відмовити", - йдеться у рішенні суду. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.