Масштабний збій у роботі Київстару - користувачі не можуть придбати віртуальні SIM-карти Лайфселл та Водафон

У Водафон та Лайфселл заявили, що клієнтам Київстару недоступна послуга нацроумінгу

Водафон и Лайфселл
Через масштабний збій у Київстар складнощі відчувають користувачі Лайфселл та Водафон

Клієнти Київстару не можуть перейти на віртуальні SIM-карти інших операторів. Оператори Лайфселл та Водафон призупинили цю послугу. Додатки операторів теж працюють з перебоями. 

За нашими спостереженнями, сайт Лайфселл працює зі значним провисанням. У додатку Водафон вказують, що деякі абоненти можуть зіштовхнутися з обмеженнями в доступі до застосунку. Водночас додаток Лайфселл працює без збоїв.  Послуга з придбання віртуальних SIM-карт у Лайфселл та Водафон недоступна. Вибиває помилку, або повідомлення, що сервіс не працює. 

Послуга з придбання віртуальної на сайті Лайфселл недоступна
Послуга з придбання віртуальної SIM-карти на сайті Лайфселл недоступна

 

Користувачам Водафон тимчасово недоступний додаток
Користувачам Водафон тимчасово недоступний додаток

 Лайфселл та Водафон про проблему з підключенням нацроумінгу

У Лайфселл наголошують, що абоненти не можуть користуватися національним роумінгом через складності з боку Київстар. Терміни розв'язання питання стануть відомі після встановлення причини.

"Складність виникає на стороні оператора Київстар. Проблема досліджується. Терміни розв'язання питання будуть відомі після встановлення причин виникнення складності. Національний роумінг з боку оператора Лайфселл працює", - кажуть у Лайфселл.

У Водафон констатують, що наразі мають велику кількість звернень від абонентів "Київстару" щодо послуги нацроумінгу. З їхнього боку все працює коректно. 

"На нашому боці послуга працює коректно. Принаймні бачимо абонентів Лайфселл, зареєстрованих у нашій мережі за допомогою послуги національного роумінгу. Так само, абоненти Водафон можуть реєструватися в мережі іншого оператора, наразі це також тільки мережа Лайфселл", - повідомляє компанія, додаючи, що вже повідомили про проблему в Київстар.

У Водафон також вдвічі виріс трафік на сайті, і втричі – у додатку, сказав виданню Forbes Ukraine мобільний оператор. Через велике навантаження на канали обслуговування у деяких абонентів виникають обмеження в доступі до застосунку My Vodafone. У соцмережах користувачі скаржаться не лише на проблеми з роботою додатка, а й на те, що гроші не надходять на рахунки.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube