Застосунок Резерв+, через який Міноборони збирає дані про військовозобов’язаних, 7 травня тимчасово не працював, імовірно через несплачену хостинг-оплату, з мільйонами запитів, тисячами направлень на ВЛК та цифровими рекрутами це аж ніяк не пов'язано
Кількість користувачів мобілізаційного застосунку Міністерства оборони "Резерв+" перевищила 4 мільйони. Про це повідомила заступниця міністра з питань цифровізації Катерина Черногоренко під час конференції DOU Day. За її словами, понад 70% військовозобов’язаних уже оновили свої дані через додаток.
Нагадаємо, що "Резерв+" офіційно запустили рівно рік тому. Це було потрібно для реалізації положень оновленого закону про мобілізацію.
Крім базових функцій - зокрема доступу до реєстру та оновлення персональних даних - у застосунку працює сервіс рекрутингу. Він дозволяє користувачам знаходити вакансії у війську відповідно до своїх навичок. Як зазначила Черногоренко, через цю систему вже подано понад 100 тисяч заявок.
Особливим досягненням команди розробників Черногоренко назвала значну кількість відстрочок. Їй українці також мошли оформлювати саме через "Резерв+".
"Станом на сьогодні через "Резерв+" оформлено 333 тисячі відстрочок. Вважаю це неймовірним досягненням команди, адже ці рішення приймаються без засідань комісій, без двотижневого очікування і без незручного спілкування з чиновниками", – зазначила Черногоренко.
При цьому, нагадаємо, що можливість оформлення відстрочки у "Резерв+" була запроваджена восени минулого року для трьох категорій громадян: осіб з інвалідністю, які мають пенсійне посвідчення Пенсійного фонду України; студентів, аспірантів та докторантів; а також багатодітних батьків, які перебувають у шлюбі та мають трьох дітей віком до 18 років.
У березні в "Резерв+" з’явилася ще одна функція - електронне направлення на військово-лікарську комісію (ВЛК). За два з гаком місяці користувачі згенерували понад 200 тисяч таких направлень. Основою додатку є реєстр "Оберіг" - єдина база призовників, військовозобов’язаних та резервістів. Він автоматизує обробку даних і, за словами Міноборони, щодня витримує понад мільйон запитів, маючи 14 каналів обміну інформацією з іншими державними системами.
Втім, попри амбітну цифрову трансформацію, "Резерв+" не уникнув технічних збоїв. 7 травня користувачі масово скаржилися на неможливість пройти ідентифікацію в додатку. За даними журналістів Інформатора, причиною могла стати банальна несплата за хостинг сервісу.
У Міністерстві оборони тоді підтвердили, що того ж дня застосунок знову почав працювати у звичному режимі. Жодних негативних кейсів, окрім публікації Інформатора, зазначили у відомстві, однак від детальних коментарів утрималися. Також у МО раніше наголошували, що сам додаток Резерв+ не зберігає персональних даних, оскільки працює виключно з реєстром "Оберіг". Попри це, розміщення сервісу на комерційних зовнішніх платформах, таких як GoDaddy, ставить під питання надійність хостингу.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.