У Київстар запитали, чому в одних тарифах послуги надаються на місяць, а в інших лише на 4 тижні - відповідь компанії

За словами жінки, Київстар надає послуги абонентам на різний проміжок часу

Київстар
У Київстар вказують, що клієнти, які підключаються до нових тарифів, можуть вибрати передплачену форму обслуговування, де пакети послуг надаються на 4 тижні, або можуть вибрати форму обслуговування за договором

Жінка цікавиться, чому послуги Київстар надаються на різний проміжок часу. На одних тарифних планах на місяць, а в інших на 4 тижні. Відповідний коментар клієнтка залишила 11 грудня під публікацією компанії.

За словами жінки, Київстар надає послуги на різний проміжок часу. Власникам деяких тарифів послуги надаються на місяць, а іншим лише на 4 тижні. 

"Вітаю. Скажіть, будь ласка, чому на одних тарифних планах послуги надаються на місяць, а в інших тільки на 4 тижні?", - цікавиться жінка. 

Реакція Київстар на скаргу

У Київстар відреагували на запитання жінки. Там вказують, що клієнти, які підключаються до нових тарифів, можуть вибрати передплачену форму обслуговування, де пакети послуг надаються на 4 тижні. Або можуть вибрати форму обслуговування за договором.

"Клієнти Київстар, які підключаються до нових тарифів, можуть вибрати передплачену форму обслуговування, де пакети послуг надаються на 4 тижні. Або можуть вибрати форму обслуговування за договором, де передбачена оплата пакета послуг за календарний місяць. Такий же період оплати діє в тарифних пропозиціях "Київстар Все разом", - заявили у Київстар. 

Київстар запустив VoWiFi

Послуга VoWiFi стає доступною для абонентів Київстар. Завдяки цій технології абоненти зможуть здійснювати дзвінки через мережу Wi-Fi навіть у місцях зі слабким сигналом мобільної мережі. Послуга стане у пригоді у випадках, коли сигнал мобільної мережі слабкий або нестабільний, але наявне покриття Wi-Fi: у напівпідвальних приміщеннях, будівлях із товстими стінами, цокольних та висотних поверхах. Розмови з використанням цієї технології тарифікуються як звичайні голосові виклики. Для того, щоб скористатися VоWiFi:

  • Послуга має бути підключена за номером телефону (якщо вже використовується VoLTE окремо підключати VоWiFi непотрібно)
  • Картка USiM
  • Смартфон з підтримкою VoWiFi в мережі Київстар
  • У смартфоні має бути активована функція VoWiFі та встановлено останні оновлення програмного забезпечення.

Першими оцінити переваги VoWiFi зможуть користувачі послуги «Домашній Інтернет» від Київстару, які мають смартфони Apple, що підтримують iOS 17 та вище (від 2018 року випуску). Згодом VoWiFi буде доступний і для користувачів інших українських провайдерів фіксованого зв’язку, також буде розширюватись і перелік смартфонів з підтримкою VoWiFi в мережі Київстар.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube