Абонентка Київстар втратила з кредитки 16 114 гривень, але вона не давала згоди на списання - що вирішив суд

На вказані операції жінка доручення чи згоди не надавала та таке відбулося поза її волею, а відтак такі дії безсумнівно є шахрайськими

Київстар
Жінка вважає, що списання коштів відбулось з використанням мобільної мережі Київстар

Жінка втратила з кредитної картки кошти у розмірі 16 114 гривень. За її словами, це зробили невідомі особи з використанням мобільної мережі Київстар, якою вона користується. Про це йдеться у рішенні Роздільнянського районного суду Одеської області, опублікованому 5 грудня 2024 року.

17 лютого 2023 року невідомі особи, ймовірно з використанням мобільної мережі «Київстар» та банківської системи АТ КБ «ПриватБанк» провели безготівкові операції, кошти на які списувалися з належного жінці кредитного карткового рахунку в АТ КБ «ПриватБанк». На вказані операції вона доручення чи згоди не надавала та таке відбулося поза її волею, а відтак такі дії безсумнівно є шахрайськими. Про це їй стало відомо з повідомлень про проведені транзакції, отриманих на мобільний телефон, а остаточно підтверджено при зверненні до співробітників АТ КБ «ПриватБанку». 25 лютого 2023 року за її заявою з приводу вищевикладених фактів працівники поліції внесли відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочали досудове розслідування. Попередня правова кваліфікація кримінального правопорушення ст. 190 ч. 3 Кримінального кодексу України. Досудове розслідування по вказаному кримінальному провадженню триває по цей час, де громадянка визнана потерпілою.

"Так, протягом доби 17 лютого 2023 року з її кредитної картки, емітованої АТ КБ «ПриватБанк» проводились транзакції зі зняття кредитних коштів у невеликих сумах за рекламні послуги соціальної мережі інтернет «Facebook», у загальному розмірі списано 16 114 гривень. Повідомлення про списання коштів надходили на її мобільний телефон. При цьому, жодних дзвінків для підтвердження транзакцій на її телефон не надходило, як і відповідних запитів на підтвердження транзакцій через додаток «Приват-24»", - вказується у матеріалах справи. 

Що вирішив суд?

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Нею не доведено обставин, на яких ґрунтуються її вимоги. 

"Доводи позивачки викладені в позовній заяві є необґрунтованими, оскільки нею не надано належних та допустимих доказів, які свідчили б, що саме з вини відповідача або його неправомірних дій було списано декількома транзакціями кошти з банківської карти, а її твердження, що вона платіжну кредитну картку не втрачала, іншим особам не передавала, сумлінно виконувала умови щодо зберігання та використання будь-якої інформації про її рахунки, картки, контрольну інформацію клієнта банку, ідентифікатори користувача, РIN-коди, паролі системи «Приват-24» та інших даних, які б дали змогу ініціювати платіжні операції чи іншим чином сприяти їх незаконному використанню, не розповсюджувала, не є підтвердженими доказами в матеріалах справи. Суд прийшов до висновку, що позивачкою не доведено обставин, на яких ґрунтуються її позовні вимоги, відтак, підстав для застосування до спірних правовідносин положень ст. 1073 ЦК України не встановлено. А тому, позов не підлягає до задоволення, у зв'язку з недоведеністю обставин, на які вона покликається, як на підставу позовних вимог", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube