“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Творці «кросівок Сатани» готові викупити продані 665 пар, щоб врегулювати спір з Nike
В кінці березня Nike подали в суд на компанію MSCHF за те, що вони створили на основі їх Nike Air Max 97 кросівки під назвою Satan Shoes. Через кілька годин на спортивну корпорацію обрушилася хвиля Хейта - їх звинуватили у підтримці сатанізму, через що ділова репутація компанії досить сильно похитнулася.
Нагадаємо, суд Nike виграли - арт-колективу MSCHF заборонили продавати цю колекцію, - повідомляє Інформатор.Правда, практично всю партію кросівок розпродали за тиждень до того, як суддя прийняла рішення на користь спортивної корпорації.
Якщо бути точніше, MSCHF продали 665 пар з 666. Як пише BBC,в Nike запропонували вирішити питання по-іншому: повернути покупцям кошти і забрати кросівки назад. Компанія погодилася, оскільки в кінцевому підсумку це врегулює судовий позов і ситуація вирішиться «мирно».
Вартість кросівок - 1 018 $. У Nike переживають щодо того, що повернуть кросівки далеко не всі. Взуття вийшла обмеженим тиражем, та й в світлі останніх подій стала цінним лотом в колекції. Якщо хтось коли-небудь вирішить їх продати, то вартість їх буде куди вищою за 1018 $.
Раніше ми розповідали про те, що з себе представляють «кросівки Сатани»: на них розміщена бронзова пентаграма, перевернутий хрест, збоку - напис LUKE 10:18, а бульбашки повітря в підошві наповнили чорнилом, змішаними з краплею людської крові. Повідомлялося,що кров добровільно здали члени арт-колективу.
Тих, хто не зрозумів такого «екстремального» дизайну, було куди більше, ніж шанувальників. У соціальних мережах почався галас з критикою, звинуваченнями і бойкотами. Тому Nike вирішили якомога швидше покінчити з цим.