"Ізраїль та Іран так давно воюють, що вже не знають, що, [хай йому грець], вони роблять", - сказав Трамп.
Я хочу, щоб цей трек став тим, що люди кидатимуть одне одному зі словами: «Коханий/кохана, дивись, це про нас». Бо він про те, як ми любимо навіть через відстань, через труднощі. Хочу, щоб ця пісня стала першим танцем на весіллях, нагадуючи, що ні війна, ні час, ні будь-які перешкоди не здатні зупинити справжнє кохання.
Capcom вирішила розповісти про проблеми з виробництвом гри
Компанія Capcom випустила ролик про створення Resident Evil Village.
Відео вийшло на офіційному YouTube-каналі франшизи, - передає Інформатор .
Capcom вирішила трохи розповісти про процес створення гри, щоб передати всі труднощі, з якими довелося зіткнутися розробникам. Спробуємо виділити з ролику головне.
Геймдіректор Морімаса Сато розповів, що команда спочатку намагалася сконцентруватися на концепції «боротьби за виживання». Це мало як і свої плюси, у вигляді відповідності жанру, так і мінуси, коли розробники могли трохи перестаратися з цим пунктом, що потім спливало на плейтесті.
В один момент через пандемію розробку гри довелося повністю зупинити. Сам Сато говорить, що йому довелося близько місяця просто сидіти вдома і думати про проект. Роботи через це тільки додалося.
Компанія Capcom випустила ролик про створення Resident Evil Village.
Відео вийшло на офіційному YouTube-каналі франшизи, - передає Інформатор .
Capcom вирішила трохи розповісти про процес створення гри, щоб передати всі труднощі, з якими довелося зіткнутися розробникам. Спробуємо виділити з ролику головне.
Геймдіректор Морімаса Сато розповів, що команда спочатку намагалася сконцентруватися на концепції «боротьби за виживання». Це мало як і свої плюси, у вигляді відповідності жанру, так і мінуси, коли розробники могли трохи перестаратися з цим пунктом, що потім спливало на плейтесті.
В один момент через пандемію розробку гри довелося повністю зупинити. Сам Сато говорить, що йому довелося близько місяця просто сидіти вдома і думати про проект. Роботи через це тільки додалося.
Під час розробки команда обговорювала тему того, наскільки гра повинна бути страшною, а супротивники - небезпечними. Повертаючись до теми «боротьби за виживання», під час плейтесту з'ясувалося, що розробники трохи перестаралися із кількістю ворогів. Учасники тесту говорили, що супротивники самі по собі складні, так ще й їхня кількість не залишає гравцям багато шансів. Навіть за акуратної і якісної гри патронів на всіх ворогів просто не вистачало.
Все це не кращим чином впливало на враження від гри, а бойову систему робило дещо неправильною. До такого ж висновку приходили і керівники інших відділів. Це навіть породило деякі розбіжності між ними, але в кінцевому рахунку команда Village вирішила прислухатися до критики.
У підсумку, кількість ворогів була зменшена, а замість цього розробники акцентували увагу на раптовість їхніх нападів, щоб тримати гравців у напрузі. Багато правок було внесено на фінальних етапах, на основі відгуків тестувальників.
Resident Evil Village вийшла 7 травня на основних актуальних платформах. Гру тепло прийняли як геймери, так і критики.
Раніше розробники ділилися подробицями про інші аспекти роботи над грою. На відео показали процес захоплення рухів для персонажів і роботи над деякими моделями .
Підписуйтесь на наш Telegram-канал,щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут .