Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
Capcom вирішила розповісти про проблеми з виробництвом гри
Компанія Capcom випустила ролик про створення Resident Evil Village.
Відео вийшло на офіційному YouTube-каналі франшизи, - передає Інформатор .
Capcom вирішила трохи розповісти про процес створення гри, щоб передати всі труднощі, з якими довелося зіткнутися розробникам. Спробуємо виділити з ролику головне.
Геймдіректор Морімаса Сато розповів, що команда спочатку намагалася сконцентруватися на концепції «боротьби за виживання». Це мало як і свої плюси, у вигляді відповідності жанру, так і мінуси, коли розробники могли трохи перестаратися з цим пунктом, що потім спливало на плейтесті.
В один момент через пандемію розробку гри довелося повністю зупинити. Сам Сато говорить, що йому довелося близько місяця просто сидіти вдома і думати про проект. Роботи через це тільки додалося.
Компанія Capcom випустила ролик про створення Resident Evil Village.
Відео вийшло на офіційному YouTube-каналі франшизи, - передає Інформатор .
Capcom вирішила трохи розповісти про процес створення гри, щоб передати всі труднощі, з якими довелося зіткнутися розробникам. Спробуємо виділити з ролику головне.
Геймдіректор Морімаса Сато розповів, що команда спочатку намагалася сконцентруватися на концепції «боротьби за виживання». Це мало як і свої плюси, у вигляді відповідності жанру, так і мінуси, коли розробники могли трохи перестаратися з цим пунктом, що потім спливало на плейтесті.
В один момент через пандемію розробку гри довелося повністю зупинити. Сам Сато говорить, що йому довелося близько місяця просто сидіти вдома і думати про проект. Роботи через це тільки додалося.
Під час розробки команда обговорювала тему того, наскільки гра повинна бути страшною, а супротивники - небезпечними. Повертаючись до теми «боротьби за виживання», під час плейтесту з'ясувалося, що розробники трохи перестаралися із кількістю ворогів. Учасники тесту говорили, що супротивники самі по собі складні, так ще й їхня кількість не залишає гравцям багато шансів. Навіть за акуратної і якісної гри патронів на всіх ворогів просто не вистачало.
Все це не кращим чином впливало на враження від гри, а бойову систему робило дещо неправильною. До такого ж висновку приходили і керівники інших відділів. Це навіть породило деякі розбіжності між ними, але в кінцевому рахунку команда Village вирішила прислухатися до критики.
У підсумку, кількість ворогів була зменшена, а замість цього розробники акцентували увагу на раптовість їхніх нападів, щоб тримати гравців у напрузі. Багато правок було внесено на фінальних етапах, на основі відгуків тестувальників.
Resident Evil Village вийшла 7 травня на основних актуальних платформах. Гру тепло прийняли як геймери, так і критики.
Раніше розробники ділилися подробицями про інші аспекти роботи над грою. На відео показали процес захоплення рухів для персонажів і роботи над деякими моделями .
Підписуйтесь на наш Telegram-канал,щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут .