Труднощі створення RE Village: пандемія, суперечки з іншими відділами і проблеми з кількістю ворогів у грі

Читать на русском

Capcom вирішила розповісти про проблеми з виробництвом гри

Читать на русском
Труднощі створення RE Village: пандемія, суперечки з іншими відділами і проблеми з кількістю ворогів у грі

Capcom вирішила розповісти про проблеми з виробництвом гри

Компанія Capcom випустила ролик про створення Resident Evil Village.

Відео вийшло на офіційному YouTube-каналі франшизи, - передає Інформатор .

Capcom вирішила трохи розповісти про процес створення гри, щоб передати всі труднощі, з якими довелося зіткнутися розробникам. Спробуємо виділити з ролику головне.

Геймдіректор Морімаса Сато розповів, що команда спочатку намагалася сконцентруватися на концепції «боротьби за виживання». Це мало як і свої плюси, у вигляді відповідності жанру, так і мінуси, коли розробники могли трохи перестаратися з цим пунктом, що потім спливало на плейтесті.

В один момент через пандемію розробку гри довелося повністю зупинити. Сам Сато говорить, що йому довелося близько місяця просто сидіти вдома і думати про проект. Роботи через це тільки додалося.

 

 

Компанія Capcom випустила ролик про створення Resident Evil Village.

Відео вийшло на офіційному YouTube-каналі франшизи, - передає Інформатор .

Capcom вирішила трохи розповісти про процес створення гри, щоб передати всі труднощі, з якими довелося зіткнутися розробникам. Спробуємо виділити з ролику головне.

Геймдіректор Морімаса Сато розповів, що команда спочатку намагалася сконцентруватися на концепції «боротьби за виживання». Це мало як і свої плюси, у вигляді відповідності жанру, так і мінуси, коли розробники могли трохи перестаратися з цим пунктом, що потім спливало на плейтесті.

В один момент через пандемію розробку гри довелося повністю зупинити. Сам Сато говорить, що йому довелося близько місяця просто сидіти вдома і думати про проект. Роботи через це тільки додалося.

 

Під час розробки команда обговорювала тему того, наскільки гра повинна бути страшною, а супротивники - небезпечними. Повертаючись до теми «боротьби за виживання», під час плейтесту з'ясувалося, що розробники трохи перестаралися із кількістю ворогів. Учасники тесту говорили, що супротивники самі по собі складні, так ще й їхня кількість не залишає гравцям багато шансів. Навіть за акуратної і якісної гри патронів на всіх ворогів просто не вистачало.

Все це не кращим чином впливало на враження від гри, а бойову систему робило дещо неправильною. До такого ж висновку приходили і керівники інших відділів. Це навіть породило деякі розбіжності між ними, але в кінцевому рахунку команда Village вирішила прислухатися до критики.

У підсумку, кількість ворогів була зменшена, а замість цього розробники акцентували увагу на раптовість їхніх нападів, щоб тримати гравців у напрузі. Багато правок було внесено на фінальних етапах, на основі відгуків тестувальників.

Resident Evil Village вийшла 7 травня на основних актуальних платформах. Гру тепло прийняли як геймери, так і критики.

Раніше розробники ділилися подробицями про інші аспекти роботи над грою. На відео показали процес захоплення рухів для персонажів і роботи над деякими моделями .  

Підписуйтесь на наш Telegram-канал,щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут

 

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.