Нова серія бальзамів — це маленькі сувеніри замість магнітів
Dott — український бренд косметики — об'єднався з Укрзалізницею та "Залізною крамницею", щоб створити мапу спогадів та смаків у форматі ліпбальмів. Лімітована лінійка бальзамів для губ dott x Укрзалізниця — це знайомі аромати й смаки міст України.
Нова серія бальзамів — це маленькі сувеніри замість магнітів. У кожній баночці — знайомий з дитинства смак та аромат літніх поїздок, який повертає до найтепліших спогадів:
Бальзами вже доступні у "Залізній крамниці", яка пропонує мандрівникам колекційний мерч Укрзалізниці, а також унікальні товари локальних брендів та на сайті dott. Оператором "Залізної крамниці" є команда "Всі. Свої" — платформа українських брендів.
Як повідомляв Інформатор, у Києві ліворуч від ескалатора у холі Центрального залізничного вокзала працює перший офіційний мерч-шоп від Укрзалізниці. Він носит назву «Залізна крамниця». Тут з 9:00 до 21:00 можна придбати чимало цікавих сувенірів на згадку про Київ та Україну.
До залізної крамниці приходило чимало всесвітньо відомих людей: дворазовий номінант на премію “Оскар” Шон Пенн, посол США в Україні Бріджіт Брінк, посол Естонії в Україні Каймо Кууск, еукс-прм’єр великобританії Борис Джнонсон. В середньому за день магазин відвідує від 100 до 500 покупців.
У кармниці можна придбати речі власного виробництва «Укрзалізниці»: креми для рук з ароматом ялинки та домашньої випічки; карабіні, шарфи, сумки для змінного взуття або мильних засобів, світшоти, косметички, бальзами для губ з ароматом полуничного варення. Можна придбати також футболки, брелоки, беруші, які знадобляться у дорозі.