Пасажири вражені новітніми технологіями
У контролерів-касирів кільцевої електрички Києва відтепер є спеціальні пристрої, завдяки яким вони можуть перевіряти, чи дійсно пасажир оплатив проїзд банківською карткою або PayPass.
Про це повідомили на фан-каналі київської кільцевої електрички. Пасажири вражені новітніми технологіями.
"Сьогодні до мого телефона просто приклали такий пристрій, що схожий на термінал — мій телефон завібрував і контролер сказала: є на Дарниці, я вражений сиджу й думаю — оце технології нині, я ж реально на Дарниці оплатив проїзд", — ділиться пасажир Kyiv City Express Арсен.
Фан-канал Kyiv City Express також повідомив, що за їхніми даними, найбільшою популярністю серед молоді, крім чат-боту УЗ, є купівля квитків на кільцеву через помаранчеві термінали на станціях.
"Просто прикладаєш телефон і вуаля — проїзд сплачено", - сказано у повідомленні.
На столичній залізниці бувають різні випадки і спізнення потягу не виключення. В таких ситуаціях пасажири часто хвилюються, адже на електричках нерідко їздять до місця роботи або навчання, і просто не хочуть запізнюватися. Тому тепер жителі Київщини запропонували залізниці дещо змінити.
Пасажири хочуть, щоб на станціях за допомогою гучномовця або чергового по станції робити оголошення про запізнення столичної електрички. Або ж щоб таким чином повідомляли у випадку скасування рейсів.
"Гадаємо, що завдяки цим оголошенням людям буде легше планувати свої поїздки", - вважають пасажири Kyiv City Express.
Слід зазначити, що пасажири завжди можуть стежити за актуальним розкладом потягів онлайн на порталі Укрзалізниці. Крім того, також є можливість придбати квитки через вебпортал залізниці, не звертаючись до каси.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.