Пасажири Укрзалізниці запропонували перевізнику внести зміни в роботу Київської міської електрички - Новини України
Нерідко може ставатися так, що потяг запізнюється або рейс скасовується. В такому випадку пасажири хвилюються, що не встигнуть на роботу або навчання. Адже чимало громадян їздять працювати на електричках. Тепер кияни запропонували залізниці зміни, які могли б покращити ситуацію.
Таке повідомлення з'явилося в чаті пасажирів Kyiv City Express (кільцева електричка). Автори зазначають. що часто може статися так, що за якихось причин потяг запізнюється. Наприклад, таке може статися й через погодні умови. В таких ситуаціях пасажири часто хвилюються, адже на електричках нерідко їздять до місця роботи або навчання, і просто не хочуть запізнюватися. Тому тепер жителі Київщини запропонували залізниці дещо змінити.
Пасажири хочуть, щоб на станціях за допомогою гучномовця або чергового по станції робити оголошення про запізнення столичної електрички. Або ж щоб таким чином повідомляли у випадку скасування рейсів.
"Гадаємо, що завдяки цим оголошенням людям буде легше планувати свої поїздки", - вважають пасажири Kyiv City Express.
Слід зазначити, що пасажири завжди можуть стежити за актуальним розкладом потягів онлайн на порталі Укрзалізниці. Крім того, також є можливість придбати квитки через вебпортал залізниці, не звертаючись до каси.
При цьому на порталі Укрзалізниці попереджають, що квитки на міжнародні рейси (до Варшави) можна придбати тільки через застосунок компанії. Однак якщо треба повернути квиток, то зробити це можна виключно через касу. Водночас у випадку затримок або інших ситуацій - всю актуальну інформацію можна побачити за посиланням.
Нещодавно стало відомо, що Укрзалізниця запустила новий міжнародний поїзд - з Києва до польського міста Хелм. Перший рейс вирушив уже 3 вересня. Зворотно з Хелма потяг вирушатиме о 10:23, а до Києва прибуватиме о 22:45. В Укрзалізниці зазначили, що перший рейс став аншлагом. Також експерти нагадали, що квитки можна придбати через застосунок УЗ.
Також в Укрзалізниці розповіли, як пасажири оцінюють послуги в потягах. Зазначається, що в потягах компанії є понад 15 тисяч QR-кодів, за допомогою яких пасажири прямо під час поїздок можуть залишити відгук. За словами експертів, наразі 89% відгуків громадян були позитивними, середній бал дорівнює 4,43 з 5. За рік оцінка змінилася таким чином:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.