Скандал у потязі Дніпро — Київ: в Укрзалізниці розповіли, чому військовий шість годин їхав у тамбурі стоячи

Читать на русском

В компанії ретельно перевірили ситуацію та переглянули відео з камер спостереження

Читать на русском
Скандал у потязі Дніпро — Київ: в Укрзалізниці розповіли, чому військовий шість годин їхав у тамбурі стоячи
Історія з військовим швидко набула розголосу в усій країні

В компанії ретельно перевірили ситуацію та переглянули відео з камер спостереження

В Укрзалізниці відреагувало на скандал з військовим, якого вигнали у тамбур потягу через буцімто "неприємний запах". Керівник пасажирського напрямку АТ "Укрзалізниця" Олександр Перцовський написав емоційний пост з детальним розбором ситуації. 

"Cпочатку коротко: якщо хтось розніжений їде зі своїм ноутбуком у нашому Інтерсіті, п'є собі гарячу каву і йому раптом заважає запахом військовий напроти, то єдине, що може він собі дозволити - то СТУЛИТИ СВОЮ ПЕЛЬКУ, ЗАКРИТИ НОУТБУКА, ТИХО ВИЙТИ НА НАЙБЛИЖЧІЙ ЗУПИНЦІ І ЙТИ ДАЛІ ПІШКИ... Бо їде він мирно в потязі саме завдяки таким військовим і завдяки тим, хто з ними завжди поруч і завжди на їхній стороні - залізничникам", — написав Перцовський на своїй сторінці в Facebook

В пості благодійної організації "Країна нескорених", де вперше надали розголосу ситуації, вказувалось, що військового у тамбур вивели співробітники УЗ. 

Пост, з якого почався скандал
Пост, з якого почався скандал

Перцовський написав, що цю інформацію спростували родичі самого військовослужбовця. 

"Дуже прикро, що хтось додумав, ніби образила або вивела в тамбур військового залізничниця. Це не вкладалося в голові, і ми вдячні близьким воїна, що цю ганебну неправду спростували. Понад 8000 залізничників - у лавах ЗСУ, кожен рядовий залізничник - працює пліч-о-пліч із військом, на жаль, трапляється - гинуть і отримують поранення разом", — сказав топменеджер УЗ. 

За словами Олександра Перцовського, в компанії ретельно перевірили ситуацію, переглянули 5 годин відео з камер у потязі та дійшли висновків: 

  • Словесна перепалка трапилась між пасажирами до того, як провідниця прийшла перевіряти квитки; 
  • Коли стюарди помітили засмученого військового вже у тамбурі — кілька разів зупинялись, пробували заспокоїти, пропонували місця у вагоні 1-го класу. 

"Що саме сказали пасажири нашому військовому — ми достеменно не знаємо, хіба що він сам вирішить, що цим варто поділитись. Але зрозуміло одне: те, що він почув, його ранило. Нам вистачає поранених героїв на полі бою, і кожен з нас точно має поводитись так, щоб наша поведінка зігрівала та підбадьорювала, а не ображала. А якщо так не вдається, то як написав вище - завжди можна закрити пельку і йти пішки!", — підсумував Перцовський. 

Він додав, що УЗ впровадить низку заходів для розв'язання таких ситуацій у майбутньому. Зокрема, проведуть тренінги для стюардів та провідників з психологічної допомоги.

Скріншот з камер спостереження у потязі
Скріншот з камер спостереження у потязі

Раніше ми розповідали, що «Укрзалізниця» спільно з платформою United24 розпочала благодійний проєкт «Квитки до перемоги».  

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.