Очевидно, коли Трамп поговорить з Путіним, для нього стане зрозумілим, що з РФ немає сенсу домовлятись про щось. І що треба просто трошки ще додати спроможності Україні нанести мілітарні поразки Росії
Пісня заснована на реальних подіях. Черговий актуальний гумористичний шедевр Богдана Процишина, цього разу за будь-яким романом Михайла Булгакова.
Все можна виправити
Напевно, хоч раз у житті кожен із нас запізнювався на поїзд, втрачав квиток чи плутав свій потяг з іншим. Ситуація не смертельна, але безумовно неприємна.
Інформатор розповість, що робити у таких випадках. У статті використовуються роз'яснення Центру безкоштовної правової допомоги.
За законом, пасажир може:
Якщо ви втратили або у вас вкрали квиток, то відновити його не можна. Виняток — якщо ви оформили квитки через інтернет, його можна повторно роздрукувати.
Якщо ви запізнилися з особистих причин, можна повернути 10% вартості квитка — і лише протягом години після відправлення. Для цього вам потрібні будуть оригінал квитка та посвідчення особи.
Якщо ви помилково сіли не в той поїзд, потрібно залишити його на найближчій станції та звернутися до начальника поїзда. Він складе акт, який дає право безкоштовно повернутися на станцію відправлення вашого поїзда. Якщо при цьому на свій поїзд ви не встигли, то потрібно буде пред'явити свій квиток, його замінять. Але доведеться сплатити частину вартості квитка (так звану плацкарту).
Якщо ви щось забули у вагоні, слід звернутися до начальника станції з письмовою заявою.
Він складе службову телеграму начальнику поїзда або начальнику станції на шляху прямування поїзда, де є черговий по вокзалу, який зможе знайти і забрати ваші речі. У телеграмі зазначаються номер вагона та місце, які займав пасажир, опис забутих речей та вимога про перевезення їх на станцію, зазначену власником.
Коли вам повернуть речі, вам доведеться сплатити за перевізника послуги зберігання, перевезення за тарифом багажу, якщо це необхідно. Також потрібно написати розписку, що ви отримали свої речі. Для цього також потрібні документи, що засвідчують особу.
Усі суперечки та непорозуміння, що виникають між пасажирами та працівниками залізниці, вирішуються на станції начальником станції або начальником вокзалу, у поїздах під час руху – начальником поїзда (старшим стюардом). Якщо пасажир не погоджується з рішенням начальника станції, вокзалу або начальника поїзда, він може оскаржити рішення. Скаргу можна залишити у книзі скарг та пропозицій, яка є на кожній станції та у поїздах.