“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Все можна виправити
Напевно, хоч раз у житті кожен із нас запізнювався на поїзд, втрачав квиток чи плутав свій потяг з іншим. Ситуація не смертельна, але безумовно неприємна.
Інформатор розповість, що робити у таких випадках. У статті використовуються роз'яснення Центру безкоштовної правової допомоги.
За законом, пасажир може:
Якщо ви втратили або у вас вкрали квиток, то відновити його не можна. Виняток — якщо ви оформили квитки через інтернет, його можна повторно роздрукувати.
Якщо ви запізнилися з особистих причин, можна повернути 10% вартості квитка — і лише протягом години після відправлення. Для цього вам потрібні будуть оригінал квитка та посвідчення особи.
Якщо ви помилково сіли не в той поїзд, потрібно залишити його на найближчій станції та звернутися до начальника поїзда. Він складе акт, який дає право безкоштовно повернутися на станцію відправлення вашого поїзда. Якщо при цьому на свій поїзд ви не встигли, то потрібно буде пред'явити свій квиток, його замінять. Але доведеться сплатити частину вартості квитка (так звану плацкарту).
Якщо ви щось забули у вагоні, слід звернутися до начальника станції з письмовою заявою.
Він складе службову телеграму начальнику поїзда або начальнику станції на шляху прямування поїзда, де є черговий по вокзалу, який зможе знайти і забрати ваші речі. У телеграмі зазначаються номер вагона та місце, які займав пасажир, опис забутих речей та вимога про перевезення їх на станцію, зазначену власником.
Коли вам повернуть речі, вам доведеться сплатити за перевізника послуги зберігання, перевезення за тарифом багажу, якщо це необхідно. Також потрібно написати розписку, що ви отримали свої речі. Для цього також потрібні документи, що засвідчують особу.
Усі суперечки та непорозуміння, що виникають між пасажирами та працівниками залізниці, вирішуються на станції начальником станції або начальником вокзалу, у поїздах під час руху – начальником поїзда (старшим стюардом). Якщо пасажир не погоджується з рішенням начальника станції, вокзалу або начальника поїзда, він може оскаржити рішення. Скаргу можна залишити у книзі скарг та пропозицій, яка є на кожній станції та у поїздах.