Киянка після спроби отримання грошової допомоги втратила з кредитки ПриватБанку 83 тисячі гривень - що вирішив суд

Жінка неодноразово зверталася на гарячу лінію ПриватБанку

ПриватБанк
Жінка втратила з кредитки ПриватБанку кошти у розмірі 83 тисячі гривень

Жінка отримала дзвінок від невідомої особи, яка запропонувала отримати грошову допомогу. Згодом вона помітила, що з її кредитної картки ПриватБанку зникли кошти у розмірі 83 тисячі гривень. Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованому 12 серпня 2025 року. 

12.12.2024 року жінці зателефонувала невідома особа, яка представилась співробітником АТ КБ «ПриватБанк» та в ході спілкування запропонувала налаштувати єПідтримку та отримати грошову допомогу від президента в розмірі 1 тисяча гривень. Після чого невідома особа сказала перейти до месенджера Telegram у групу єПідтримка та поклала слухавку. 14.12.2024 року вона побачила, що з її банківської картки АТ КБ «ПриватБанк» було списано кошти в сумі 83 тисячі гривень. Неодноразові дзвінки на гарячу лінію і 23.12.2024 року було повернуто на картковий рахунок 24 875 гривень.

"Клієнтка отримала дзвінок з номера, який не належить банку, в ході якого повідомили про необхідність налаштування рахунку для отримання допомоги "єПідтримка", для цього необхідно було перейти за посиланням в Telegram-канал що вона і зробила, після чого зв'язок перервався. Клієнтка стверджує, що окрім переходу за посиланням більше нічого не натискала та персональні дані не передавала. Під час аналізу даних клієнта виявлено, що кредитний рахунок було відкрито 16.08.2014 року, актуальний договір по кредитній карті було перепідписано 05.11.2021 року. В ході перевірки логінів входу до особистого кабінету Приват-24, встановлено що типовий пристрій клієнта SM-A736B|SAMSUNG також неодноразово використовувався пристрій PERSONAL COMPUT, входів з нетипових пристроїв 14.12.2024 року не виявлено. Зміни логіну та паролю входу з нетипових пристроїв за період з проведення транзакцій не виявлено. Безпосередньо перед здійсненням транзакцій 2024-12-14 здійснено авторизацію в особистому кабінеті Приват-24 з типового пристрою клієнта SM A736B|SAMSUNG та підтверджено за допомогою IVR дзвінка на фінансовий телефон клієнта. Платежі здійснені з використанням токена картка (Google pay), який створено 10.01.2023 року для карти та використовувався на типовому пристрої клієнта 20.12.2024 року надала в банк витяг з ЄРДР, перевіривши вхідну кореспонденцію за період з 14.12.2024 року по теперішній час ухвал щодо проведення тимчасового доступу до речей та документів клієнта не надходило. Щодо інформації про встановлення підозрюваної особи по вказаній кримінальній справі, АТ КБ "ПриватБанк" не визнано процесуальною стороною по справі, тому надати інформацію неможливо. Вищевикладена інформація є підтвердженням розголошення клієнтом даних логіну та паролю входу до особистого кабінету Приват-24, що є порушенням", - заявили у ПриватБанку. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. В матеріалах справи відсутні належні докази на підтвердження неправомірних дій АТ КБ «ПриватБанк», внаслідок яких списано кошти з її карток.

"Сам по собі факт внесення в ЄРДР відомостей за заявою позивача про заволодіння коштами шахрайським способом не підтверджує наведених у позовній заяві обставин", - наголосив суд. 

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити