Абонентам Київстар потрібно перевірити певну інформацію
Абонентам Київстар іноді не вдається перенести кошти на інший мобільний номер. Річ у тому, що система повідомляє про помилку. Про це йдеться на сайті компанії.
Новим абонентам Київстар технічна можливість надається автоматично протягом 2 діб після того, як сума витрат номера, з якої здійснюється переказ, досягне 40 гривень. Перевірте:
Скористайтеся безкоштовною послугою «Поповни мій рахунок». Просто наберіть наступну команду: *132*380YYХХХХХХХ#, де YY — код мережі Київстар, а ХХХХХХХ — номер телефону абонента, якому ви бажаєте надіслати запит. Протягом декількох секунд цей абонент отримає SMS-повідомлення із проханням поповнити рахунок. При цьому на вашому рахунку може бути будь-яка сума. Плата за надіслані запити не знімається.
З території України можна відправити до двох запитів на добу. У роумінгу — 50 запитів на місяць. Невикористані запити анулюються.
Розмови абонентів Київстар іноді перериваються. Можливі причини та способи усунення проблеми:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.