Абонентам Київстар потрібно виконати деякі кроки, аби виправити ситуацію
У абонентів Київстар іноді при зміні SIM-карти перестає працювати інтернет. Для того, щоб це виправити потрібно перевірити APN (точку доступу) в налаштуваннях телефону. Про це йдеться на сайті оператора.
Якщо налаштування «збилися» поміняйте APN на: internet. Також можливі додаткові налаштування — покроково нижче.
Як підключити 4G (LTE)
4G-інтернет підключиться автоматично: досить, щоб ваш телефон підтримував 4G (LTE) і був оснащений USIM-карткою. Якщо ж цього не відбувається, але сімка та смартфон підтримують технологію, активуйте режим 4G (LTE) в налаштуваннях мобільного пристрою.
Як підключити 4G-інтернет вручну:
Якщо у вас Android
Якщо у вас iOS
Важливий нюанс: перевірте APN (точку доступу) в налаштуваннях вашого телефону. Якщо налаштування «збилися», поміняйте APN на: internet. Якщо ви контрактний абонент та після внесення всіх налаштувань мобільний інтернет все одно не працює, наберіть USSD-код *100*11*2#.
Якщо у вас смартфон iOS:
Щоб перенести контакти з SIM на хмарне сховище:
Щоб перенести контакти з SIM на телефон:
Щоб перенести контакти з SIM на USIM:
Якщо у вас смартфон Android:
Щоб перенести контакти з SIM на хмарне сховище:
Щоб перенести контакти з SIM на телефон:
Щоб перенести контакти з SIM на USIM:
Для цього зверніться до найближчого магазину Київстар.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.