Чому в абонентів Київстар перериваються розмови - оператор назвав причини та дав поради

Київстар назвав можливі причини переривання розмов у абонентів

Київстар
Київстар про переривання розмов

Іноді у клієнтів Київстар перериваються розмови. Оператор назвав основні причини та шляхи розв'язання проблеми. Про це йдеться на сайті компанії.

Розмови абонентів Київстар іноді перериваються. Можливі причини та способи усунення проблеми:

  • Трапляється, що абоненти забувають завершити дзвінок і в результаті втрачають гроші. Саме тому обладнання перериває з'єднання на 4000-й (7200-й) секунді розмови.
  • Якщо ви бажаєте тривалий час спілкуватися без обриву з'єднання, виберіть самі та попросіть співрозмовника вибрати місце зі стабільним максимальним рівнем сигналу.
  • Постарайтеся не переміщатися в місця, де покриття нестабільне.
  • Також ви можете спробувати переставити SIM-карту в інший телефон. Якщо проблема не вирішиться, зверніться в один із магазинів Київстар, щоб перевірити справність SIM-карти.

Чому абоненти Київстар не можуть зателефонувати або їм не надходять дзвінки:

  • На рахунку недостатньо коштів.
  • Ви або інший абонент неправильно набираєте номер.
  • Встановлено фіксований набір: інформацію про цю функцію дивіться в інструкції до свого телефону.
  • Встановлено фільтр дзвінків або підключено послугу «Чорний список».
  • Встановлено заборону вихідних або вхідних викликів.
  • Абонент перебуває в зоні невпевненого прийому.

Що робити абонентам Київстар, якщо після зміни SIM-карти перестав працювати інтернет

У абонентів Київстар іноді при зміні SIM-карти перестає працювати інтернет. Якщо налаштування «збилися» поміняйте APN на: internet. Також можливі додаткові налаштування — покроково нижче.

Як підключити 4G (LTE)

4G-інтернет підключиться автоматично: досить, щоб ваш телефон підтримував 4G (LTE) і був оснащений USIM-карткою. Якщо ж цього не відбувається, але сімка та смартфон підтримують технологію, активуйте режим 4G (LTE) в налаштуваннях мобільного пристрою.

Як підключити 4G-інтернет вручну:

Якщо у вас Android

  • Зайдіть у головне меню та перейдіть у розділ Налаштування.
  • Шукайте пункт Бездротові мережі / Підключення / Мережа та Інтернет (точна назва може варіюватися залежно від виробника смартфона та версії Android).
  • Перейдіть у розділ Мобільні мережі (в деяких пристроях цей пункт знаходиться відразу в розділі Налаштування) або виберіть Диспетчер SIM-карт.
  • Виберіть пункт Тип мережі та включіть режим 4G, 3G/4G (LTE) або 2G/3G/4G (LTE).
  • Ваш мобільний інтернет активований.

Якщо у вас iOS

  • Зайдіть в меню Параметри.
  • Виберіть пункт Стільникові дані.
  • Знову виберіть пункт Стільникові дані на екрані, що відкрився.
  • Виберіть номер телефону, до якого підв’язаний тариф Київстар.
  • Ваш мобільний інтернет активований.

Важливий нюанс: перевірте APN (точку доступу) в налаштуваннях вашого телефону. Якщо налаштування «збилися», поміняйте APN на: internet. Якщо ви контрактний абонент та після внесення всіх налаштувань мобільний інтернет все одно не працює, наберіть USSD-код *100*11*2#.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube