При поданні заявки тариф не змінюється з двох причин
Абоненти Київстар подають заявку на заміну тарифу, але він не змінюється. Ймовірно, було обрано контрактний тариф із підключенням з 1 числа наступного місяця, а не поточним днем. Якщо підключали тариф передплати, можливо, на рахунку недостатньо коштів. Про це йдеться на сайті компанії.
Перейдіть в додаток Мій Київстар у розділ Профіль, щоб перевірити статус заявки (відображатимуться лише ті заявки, які ви подавали через Мій Київстар). Заміна тарифу для абонентів передплаченого зв'язку відбувається протягом доби, для контрактних – протягом доби або з 1 числа наступного місяця за вибором абонента.
"Можливо, на вашому рахунку недостатньо коштів для виконання заявки. Скористайтеся додатком Мій Київстар, щоб перевірити статус заявки (відображатимуться лише ті заявки, які ви подавали через Мій Київстар)", - наголосили у Київстар.
Ціноутворення будь-якого продукту залежить від ринкових умов, в яких живе бізнес. Саме тому Київстар час від часу оновлює вартість своїх пропозицій. Разом з цим, наповнення тарифів також збільшується. Про всі зміни повідомляється заздалегідь у SMS та новиною на сайті. Абоненти можуть підібрати собі інший тариф, який буде більше підходити за ціною і наповненням. Переглянути всі тарифи можна за посиланням.
Щоб змінити тариф, зайдіть у свій обліковий запис на сайті Київстар. Після цього побачите особисті пропозиції — тарифи, які підібрали для вас. Натисніть «Більше про тариф» під описом кожного тарифу, щоб прочитати детальні умови. Коли ви виберете тариф, натисніть «Підключити» та крокуйте підказками. Також перейти на інший тариф Київстар можна у додатку Мій Київстар або за телефоном 477*1. Поповнювати рахунок заздалегідь не варто, спочатку переконайтеся, що новий тариф підключено, а потім поповнюйте.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.