Київстар звинуватили у відсутності сповіщення при дзвінках на перенесені номери - реакція компанії

У Київстар вказують, що в них є така функція

Київстар
Київстар не сповіщає абонентів про перенесення номерів

Жінка незадоволена тим, що Київстар не сповіщає абонентів при дзвінках на перенесені номери. Вона вважає це великим недоліком оператора. Відповідний коментар клієнтка залишила 23 березня під публікацією компанії.

Її цікавить, чому в Київстар немає сповіщення, коли абоненти телефонують, наприклад з "рідного" номера Київстар на номер іншої мережі, який перенесено до Київстару. Вона вважає, це значним недоліком оператора. 

"Чому немає "зумера" сповіщення, коли абоненти телефонують, наприклад з "рідного" номера Київстар на номер іншої мережі, який перенесено до Київстару? І це ще пів біди, просто, коли цей номер повертається до своєї рідної мережі (наприклад до Водафон), то абоненти Київстар які знали, що цей номер був перенесений до Київстару, то коли цей номер повернеться до своєї рідної мережі, абоненти Київстару цього зрозуміти не зможуть, тому, що попередньо немає сповіщення про яке описано на початку цього коментаря. Це дуже великий недолік у цьому випадку зі сповіщенням абонентів про перенесення номерів", - скаржиться жінка. 

Реакція Київстар на скаргу

У Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що в них є така функція. 

"В нас є така функція, з 01.01.2025 року абоненти Київстар, які телефонуватимуть на номери, що змінили мобільного оператора (за умовами послуги "Перенесення номера (MNP)"), будуть чути уніфікований звуковий сигнал (зумер). Це попереджатиме користувачів про те, що дзвінок виходить за межі мережі Київстар і може бути пов'язаний з іншими тарифами", - заявили у Київстар. 

Аудіоінформування при дзвінках на перенесені номери

З 1 січня 2025 року абоненти Київстар, які телефонуватимуть на номери, що змінили мобільного оператора через послугу перенесення номера (MNP), почують уніфікований звуковий сигнал (зумер). Це попереджатиме користувачів про те, що дзвінок виходить за межі мережі Київстар і може бути пов'язаний з іншими тарифами. Такий сигнал буде обов’язковим і для мереж інших операторів відповідно до вимог регулятора. Прослухати звуковий сигнал можна за посиланням

Оновлення для абонентів контракту та бізнес-клієнтів

З 19 березня 2025 року контрактні та бізнес-абоненти Київстар можуть змінювати тарифний план протягом доби, не чекаючи наступного місяця, у Мій Київстар. Ви можете вибрати зручний для вас термін підключення тарифу в додатку — сьогодні або з 1 числа наступного місяця. Це зручно, адже ви можете почати користуватися новим тарифом відразу, якщо в поточному тарифі закінчилися хвилини чи гігабайти й ви вирішили його змінити. Якщо підключати тариф протягом доби, ви отримаєте в повному обсязі новий місячний пакет послуг.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube