Оплата роумінгових дзвінків на території України відбувається з двох причин
Київстар знімає плату за роумінгові дзвінки на території України. Це відбувається з двох причин - номер автоматично зареєструвався в мережі роумінгового партнера, або не була передана інформація про витрати. Про це йдеться на сайті компанії.
Ви могли перебувати в прикордонній зоні з іншою державою, і номер автоматично зареєструвався в мережі роумінгового партнера. У налаштуваннях мобільного пристрою виберіть «ручну» реєстрацію в мережі та оберіть мережу Київстар. Якщо ви контрактний абонент і нещодавно повернулися в Україну через кордон, причина може бути в тому, що роумінговий партнер ще не передав інформації про ваші витрати (максимальний строк затримки – до 45 діб). Тож варто перезавантажити пристрій.
Зазвичай нічого налаштовувати не потрібно — реєстрація в мережі іноземного оператора відбувається автоматично. Якщо не з'явилася мережа іноземного оператора на дисплеї мобільного, перезавантажте телефон. Якщо це не допомогло, встановіть автоматичний режим пошуку мережі. Так, телефон зможе вибирати мережу з найкращим рівнем сигналу. Для цього в налаштуваннях смартфона:
Важливо: якщо ви перебуваєте у прикордонних районах України, ваш телефон може автоматично потрапити в зону дії мережі іноземного оператора. Щоб уникнути цього і відповідно тарифікації за роумінговими тарифами, рекомендуємо вибрати мережу Київстар вручну й завжди звертати увагу на назву оператора, що відображається на дисплеї телефона. Як правило, меню телефона, що відповідає за реєстрацію в доступних мережах, називається Вибір мережі (детальніше цю інформацію можна знайти в інструкції вашого телефона)
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.