Що робити, якщо неможливо переказати кошти, бо застосунок видає помилку, пояснили в Ощадбанку

В Ощадбанку кажуть, що застосунок мобільний Ощад працює, масових проблем з проведенням операцій не спостерігалося

Ощадбанк
Клієнт Ощадбанку не зміг переказати кошти у мобільному застосунку

Чоловік вирішив переказати кошти, але застосунок Ощадбанку видає помилку. За його словами, проблема в роботі сервера. Відповідний коментар клієнт залишив 22 квітня під публікацією фінустанови.

Клієнт Ощадбанку цікавиться роботою мобільного застосунку. Адже він не зміг переказати кошти через помилку в роботі сервера. 

"Виникло питання стосовно застосунку Ощад. Під час використання функцій переказу, застосунок видає помилку "Операція неможлива. Помилка в роботі сервера. Будь ласка, спробуйте ще раз". Підкажіть, будь ласка, чи є зараз труднощі у роботі ваших серверів та це дійсно помилка з вашого боку?", - цікавиться чоловік.

Реакція Ощадбанку на скаргу чоловіка

В Ощадбанку відреагували на коментар чоловіка. Застосунок мобільний Ощад працює, масових проблем з проведенням операцій не спостерігалося. Варто спробувати ще раз провести операцію.

"Потрібно перевірити обліковий запис мобільного Ощад. Зателефонуйте з фінансового номера телефону до контакт-центру 0 800 210 800 і разом з оператором перевірити інформацію. Можливо, встановлений ліміт або ж потрібно підтвердити якусь операцію та детально це з'ясується при перевірці. Якщо мобільний зв'язок відсутній, можна зателефонувати через сайт банку (вебдзвінок) або за допомогою Вайбер", - заявили в Ощадбанку. 

Як переказати гроші з картки на картку в мобільному Ощад

  • Оберіть пункт «Перекази» та введіть або відскануйте номер картки (система автоматично визначить, на який банк ви переказуєте гроші), а потім оберіть картку, з якої хочете зробити переказ.
  • Введіть суму переказу і натисніть «Сплатити».
  • Ознайомтесь з тарифами і підтвердіть операцію, натиснувши «Сплатити».
  • ОКніть операцію кодом доступу/Face ID/Touch ID.

Перекази між картками та рахунками в національній та іноземній можуть здійснюватися на власні рахунки (відкриті в установах, які підпорядковані тому ж РУ, що і установа, в якій відкрито рахунок, з якого здійснюється переказ) якщо валюта рахунків збігається. Перекази на рахунки інших клієнтів в Ощадбанку (в тому числі на власні рахунки, відкриті в установах, які підпорядковані іншому РУ, ніж установа, в якій відкрито рахунок, з якого здійснюється переказ) та інших банків можуть здійснюватися лише в національній валюті.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube