Як отримати виписку по рахунку, пояснили в Ощадбанку

Жінка, яка ще три роки тому втратила картку Ощадбанку, цікавиться умовами отримання виписки по рахунку

Ощадбанк
Ощадбанк відмовився надати клієнтці інформацію щодо умов отримання виписки за рахунком

Жінка втратила банківську картку та не пам'ятає її номеру. Вона просила Ощадбанк надати інформацію про умови отримання виписки по рахунку, але їй відмовили. Відповідний коментар клієнтка залишила 23 квітня під публікацією фінустанови.

За словами жінки, Ощадбанк відмовився надати інформацію щодо умов отримання виписки за рахунком. Вона ще три роки тому втратила картку, тому не пам'ятає її номера. 

"У контакт-центрі мені відмовили вислати на e-mail інформацію, як отримати виписки з банківського рахунку. В чому проблема? Я прошу не саму виписку, а просто умови за яких її можна отримати в письмовій формі. Зайти в додаток я не можу, тому що картку втратила ще 3 роки тому і її номер не пам'ятаю", - розповіла жінка.

Реакція Ощадбанку на коментар жінки 

В Ощадбанку відреагували на коментар жінки. Там вказують, що якщо у неї немає доступу до додатка, тоді зробити виписку по рахунку можна тільки через відділення банку.

"Якщо у вас немає доступу до додатка, тоді зробити виписку по рахунку можна тільки через відділення банку. Оскільки ваша картка втрачена, в цілях безпеки рекомендуємо заблокувати її, це можна також зробити через контакт-центр, після чого оператор повідомить чи можна її перевипустити дистанційно. Після отримання нової картки, ви зможете формувати виписку онлайн та використовувати всі інші функції", - заявили в Ощадбанку.

 Втратив картку. Як швидко заблокувати карту в додатку мобільний Ощад

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube