За словами чоловіка, кошти переказали на картку, але їх не можна використати
Чоловік отримав кошти на картку Ощадбанку. Однак він не може ними скористатися. Відповідний коментар клієнт залишив 18 березня під публікацією фінустанови.
За словами чоловіка, кошти переказали на картку, але їх не можна використати. Він радить Ощадбанку брати приклад з інших банків.
"Як так виходить, що кошти переказані на карту, але я їх не можу використати, а саме перевести. Це що таке? Повчіться в інших банках, наприклад в Монобанку", - скаржиться чоловік.
В Ощадбанку відреагували на коментар чоловіка. Там припускають, що кошти просто ще не встигли повністю зарахуватися на рахунок.
"Можливо, кошти просто ще не встигли повністю зарахуватися на рахунок, якщо це був переказ між різними банками. В такому випадку потрібно трохи зачекати. Перевірити предметно чому не пройшла операція ви можете по дзвінку до контакт-центру 0800-210-800 з фінансового номера телефону або написавши в чат-бот", - заявили в Ощадбанку.
Ощадбанк впровадив нову функцію в мобільному Ощаді, яка значно спростить процес автентифікації клієнтів у системі BankID Національного банку України. Завдяки цьому користувачі зможуть швидко, зручно та безпечно підтверджувати свою особу при авторизації в додатку Дія та інших цифрових платформах. Нова опція дає можливість автентифікуватись без необхідності вводити дані платіжної картки та очікувати на отримання OTP-коду. Процес автентифікації через Мобільний Ощад відбувається наступним чином:
Новий функціонал вже доступний всім користувачам Мобільного Ощаду після останнього оновлення застосунку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.