Клієнт Ощадбанку не може скористатися коштами, які зайшли на картку - реакція фінустанови

За словами чоловіка, кошти переказали на картку, але їх не можна використати

Ощадбанк
Клієнт Ощадбанку не може скористатися коштами, які зайшли на його рахунок

Чоловік отримав кошти на картку Ощадбанку. Однак він не може ними скористатися. Відповідний коментар клієнт залишив 18 березня під публікацією фінустанови.

За словами чоловіка, кошти переказали на картку, але їх не можна використати. Він радить Ощадбанку брати приклад з інших банків. 

"Як так виходить, що кошти переказані на карту, але я їх не можу використати, а саме перевести. Це що таке? Повчіться в інших банках, наприклад в Монобанку", - скаржиться чоловік. 

Реакція Ощадбанку на коментар чоловіка 

В Ощадбанку відреагували на коментар чоловіка. Там припускають, що кошти просто ще не встигли повністю зарахуватися на рахунок. 

"Можливо, кошти просто ще не встигли повністю зарахуватися на рахунок, якщо це був переказ між різними банками. В такому випадку потрібно трохи зачекати. Перевірити предметно чому не пройшла операція ви можете по дзвінку до контакт-центру 0800-210-800 з фінансового номера телефону або написавши в чат-бот", - заявили в Ощадбанку. 

Ощадбанк спрощує процес автентифікації в системі BankID через мобільний Ощад

Ощадбанк впровадив нову функцію в мобільному Ощаді, яка значно спростить процес автентифікації клієнтів у системі BankID Національного банку України. Завдяки цьому користувачі зможуть швидко, зручно та безпечно підтверджувати свою особу при авторизації в додатку Дія та інших цифрових платформах. Нова опція дає можливість автентифікуватись без необхідності вводити дані платіжної картки та очікувати на отримання OTP-коду. Процес автентифікації через Мобільний Ощад відбувається наступним чином:

  • у системі BankID користувач бачить QR-код для переходу в мобільний застосунок банку;
  • клієнт може сканувати QR-код камерою мобільного пристрою (при використанні веббраузера) або перейти за посиланням, натиснувши на QR-код (при використанні мобільного браузера);
  • якщо на пристрої встановлено Мобільний Ощад, користувач лише підтверджує передавання запитуваної інформації для успішного завершення автентифікації;
  • якщо додаток не встановлено, клієнта буде переадресовано до Google Play або AppStore для його завантаження.

Новий функціонал вже доступний всім користувачам Мобільного Ощаду після останнього оновлення застосунку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube