Тепер користувач може відправити посилку за одним тарифом, а отримати назад - за іншим, у разі потреби
Для клієнтів АТ «Укрпошта» став доступним новий сервіс оформлення швидкого повернення посилок, які не отримали адресати. про це повідомляє Укрпошта.
Оформити швидке повернення посилок можна:
Тепер користувач може відправити посилку за одним тарифом, а отримати назад - за іншим, у разі потреби. Для зворотних відправлень пропонуються два тарифи на вибір: «Базовий» або «Пріоритетний». Посилки, оформлені за тарифом «Пріоритетний», обробляються першочергово та доставляються в найкоротші терміни. Скористатися послугою необхідно під час створення відправлення. Якщо відправник не обрав тариф, система автоматично застосує «Базовий».
«Ми розуміємо, як важливо для клієнтів мати можливість швидко та без зайвого клопоту повернути товар. Саме тому запускаємо сервіс, який дозволить це зробити максимально просто - і при цьому з найкращими тарифами в країні. Це особливо важливо для бізнесу, який прагне підвищити якість обслуговування та мінімізувати витрати на логістику без шкоди для клієнтського досвіду. Це ще один крок до того, щоб логістика в Україні була не лише зручною, а й прозорою, прогнозованою та людяною. Дякую команді за реалізацію - працюємо далі й не зупиняємось», - наголошує генеральний директор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.
Як раніше повідомляв Інформатор, шахраї від імені Укрпошти розсилають повідомлення, в яких пропонують перейти за посиланням, дуже схожим на сайт Укрпошти, але з додаванням зайвих символів та ввести персональні дані. За легендою спритників, це необхідно для того, щоб отримати посилку. Насправді жодної посилки не існує.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.