Щоб не втрачати дзвінки: Київстар пояснив, як налаштувати послугу Очікування виклику

У Київстар відреагували на скаргу жінки

Київстар
У абонентки Київстар відсутня змога дізнатися, хто їй телефонував під час розмови з іншим абонентом

Жінка не може дізнатися, хто їй намагався додзвонитися під час розмови з іншим абонентом. Вона вважає, що така проблема є лише у Київстар. Відповідний коментар клієнтка залишила 19 травня під публікацією компанії.

За словами жінки, під час розмови, якщо їй хтось телефонує, то він чує гудки або стандартне сповіщення "абонент розмовляє". Однак згодом вона не може побачити, хто саме їй телефонував. 

"Київстар розʼясніть, будь ласка, мені, що трапилось? Вже декілька місяців неможливо додзвонитись абоненту, якщо той розмовляє. Якщо я, наприклад, розмовляю з кимось, а мені дзвонить інший абонент чутно гудки або ваше (абонент розмовляє за ради нашої перемоги) більше нічого і якщо для людини, яка дзвонить це не велика трагедія, то я і не дізнаюсь, що під час моєї розмови хтось ще мені намагався додзвонитися. Це тільки у вас таке", - скаржиться жінка.

 Реакція Київстар на скаргу жінки

У Київстар відреагували на коментар жінки. Там радять перевірити чи підключена у неї послуга "Очікування виклику".

"Перевірте чи підключена у вас послуга "Очікування виклику". Інформація про послугу за посиланням", - заявили у Київстар. 

 Про послугу від Київстару щодо утримання/очікування виклику, конференц-зв’язок

Послуга Утримання/очікування виклику дозволяє приймати виклики навіть тоді, коли ви вже з кимось розмовляєте. Ви зможете перемикатися між розмовами, активувавши цю функцію в налаштуваннях вашого телефону. Послуга конференц-зв’язок дозволяє під’єднувати до однієї розмови одразу кількох абонентів. Утримувати на лінії під час розмови можна лише одного абонента.

Скільки це коштує

Послуги надаються без додаткової оплати. Виклики, здійснені в рамках послуг Утримання виклику та конференц-зв’язок, тарифікуються так, ніби ви телефонували усім абонентам окремо.

Як підключити послуги та чи працюють вони у роумінгу

Послуги підключаються автоматично усім абонентам мобільного зв’язку Київстар. Послугу Очікування виклику можна підключити власноруч в налаштуваннях вашого телефону. Якщо у налаштуваннях мобільного немає такої функції, скористайтеся запитами:

  • Активувати — *43#
  • Відключити — #43#
  • Перевірити стан послуги — *#43#

Послуги надаються лише на території України. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube