У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
"Ця пісня про кохання, складнощі в стосунках, випробування, надію на краще попри всі негаразди та про силу рухатись далі. Глибокі емоції, текст, дещо мрійливий приспів створюють відчуття віри у світле майбутнє, де щастя можливе. P.S. Не переймайтесь, пишу пісні не тільки про історії зі свого життя, а й із життя інших людей, або ж вигадую ситуації. І ця пісня саме такого сюжету".
Українським водіям потрібно бути готовими до морозів
Через наближення зими українців очікує зростання цін на пальне. Справа не в акцизі, який запровадили нещодавно. Є низка факторів, таких як зростання щільності через похолодання. Адже паливно-мастильні матеріали купуються в тоннах, а продаються в літрах. І ось цих самих літрів у тоні поменшає.
Про це заявив директор мережі АЗС Prime Дмитро Леушкін. Як передає Інформатор, далі, перехід на зимовий ресурс, він дорожчий за копійки на 30-50.
"Але тут окрема тема. При перших морозах стануть колом усі. Біда буде з дизелем, реального морозостійкого на ринку просто немає. Все, що їде з Європи, не готове до нашого клімату. Того, що не мерзне (Мозир, Кременчук, Шебель) зараз немає і цієї зими точно не буде. Решту при -15 можна буде відвантажувати лопатами, тому що все запарафінеться. Порятунок потопаючих буде справою самих потопаючих, але, як завжди, зима прийде раптово. Це вже зрозуміло з ринку", - наголосив Леушкін.
Відбувається неприємність. Нафта летить нагору, на тлі скорочення її видобутку. Газойль тестує літні піки. Почалося все це із приходом жовтня. І щойно до АЗС доїде жовтневий ресурс, то як мінімум +2 гривні він коштуватиме.
"Станеться це за тиждень-два, а повноцінна картина вимальовується за кілька тижнів. Так як нафта росте на фундаментальній підставі про скорочення її видобутку, цей фактор не є спекулятивним, такі фактори не відскакують швидко. Ось такі справи. Так що прикупіть палива та антигелю, це точно не завадить. І не забувайте, що зима починається з Дня бляхаря, свята тих, хто на літній гумі зиму зустрічає", - додав Леушкін.
Після ударів окупантів по паливній інфраструктурі Україна стала критично залежною від імпорту нафтопродуктів. Відомо, що наша країна нарощує обсяги імпорту палива. Саме тому зараз немає ажіотажу на пальне, на АЗС відсутні черги, а ціни не демонструють тенденції до стрімкого зростання. За прогнозами споживання у вересні-грудні щомісяця нашій країні потрібно 500-550 тисяч тонн пального. 95% імпортованого бензину та 72% дизельного палива ми отримуємо з країн ЄС. Лідерами постачання є Румунія, Литва, Словаччина, Греція, Болгарія та Польща. Українці можуть безкоштовно отримати пальне — деталі тут.
Нагадаємо, в Україні вирішили повернути акцизи на пальне. Крім того, українське посвідчення водія адаптували до документів ЄС.
Також Інформатор писав, чому дешевшає нафта та що буде з цінами на пальне в Україні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.