Шахраї зробили дублікат SIM-карти Київстар та викрали з кредитки чоловіка 44 463 гривень - чи повернув суд кошти

Читать на русском

Клієнт отримав відповідь від ПриватБанку про неможливість повернення коштів, оскільки під час їх зняття, був правильно введений ПІН-код карти

Читать на русском
Київстар
Суд не став на бік чоловіка, у якого завдяки дублікату SIM-карти Київстар викрали з кредитки 44 463 гривень

Клієнт отримав відповідь від ПриватБанку про неможливість повернення коштів, оскільки під час їх зняття, був правильно введений ПІН-код карти

У чоловіка з кредитної картки викрали 44 463 гривень. Шахраям вдалося в оператора мобільного зв'язку "Київстар" отримати дублікат SIM-картки за фінансовим телефонним номером клієнта. А далі вони здійснювали платежі та зняття готівки у "Приват24".

Як зазначається у рішенні Центрально-Міського районного суду Кривого Рогу, чоловік, перебуваючи за кордоном, намагався отримати доступ до свого особистого кабінету в системі "Приват24", але зайти не вдавалося. Згодом його було заблоковано. Намагання зв'язатися з фінустановою були марними, оскільки інформація, яку він надавав, не сходилася з даними в оператора.

Дружина чоловіка пішла до банку, де їй повідомили про наявність заборгованості в розмірі 40 тисяч гривень. Вона написала заяву на блокування картки та звернулась до поліції. Згодом клієнт отримав відповідь від фінустанови про неможливість повернення коштів, оскільки під час їх зняття, був правильно введений ПІН-код карти.  

"Клієнт мав кредитну картку з лімітом в сумі 50 тисяч гривень. Його заборгованість дорівнювалась сумі 3 947 гривень. Надалі вказаний борг збільшився до 48 411 гривень", - розповіли у ПриватБанку. 

У ПриватБанку підтвердили, що шахраям вдалося в оператора мобільного зв'язку "Київстар" отримати дублікат SIM-картки за фінансовим телефонним номером клієнта. А далі здійснювалися платежі та зняття готівки у "Приват24".

"Фінансовий телефон позивача на час здійснення невідомими особами банківських транзакцій за ним як абонентом в оператора мобільного зв'язку "Київстар" не був зареєстрований і це є свідченням того, що саме він своєю бездіяльністю сприяв тому, що треті особи використали його телефон для здійснення банківських переказів та зняття готівки з кредитної картки. Таким чином, ризик збитків від здійснення операцій та відповідальність за них несе повністю клієнт, а не банк", - вказали в банку. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Вини ПриватБанку в несанкціонованому знятті коштів з його рахунку немає. 

"Суд вважає необхідним відмовити в задоволенні позовних вимог чоловіка, у зв'язку з необґрунтованістю та недоведеністю", - додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.