Шахраї зняли з рахунку в Ощадбанку 65 тисяч гривень попри встановлений ліміт у 5 тисяч гривень - як так сталося

Чоловік вважає, що Ощадбанк вкотре підтвердив свою некомпетентність

Ощадбанк
Чоловік втратив з картки Ощадбанку всі кошти, попри встановлений ліміт

Чоловік втратив з рахунку Ощадбанку кошти у розмірі 65 тисяч гривень. Однак на його картці встановлений ліміт 5 тисяч гривень. Відповідний коментар клієнт залишив 1 травня під публікацією компанії.

За словами чоловіка, він втратив з картки Ощадбанку кошти. Однак клієнт не розуміє, як це могло статися, адже на рахунку встановлений ліміт. 

"Банк, в якому власник картки може зняти лише ліміт (у моєму випадку 5 тисяч гривень). А шахраї зняли усі гроші 65 тисяч гривень. І банк при цьому каже, що таке буває. Ніхто ні за що не відповідає", - скаржиться чоловік. 

Реакція Ощадбанку на скаргу чоловіка 

В Ощадбанку відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що розмір лімітів залежить від типу карти та тарифного пакета по якому її було випущено.

"Розмір лімітів залежить від типу карти та тарифного пакета по якому її було випущено. Лімітами можна керувати самостійно в мобільному Ощад , вебверсії Ощад 24/7, в чат-боті або ж по дзвінку до контакт-центру банку 0800-210-800. Якщо ви стали жертвою шахраїв, ми рекомендуємо заблокувати карту для унеможливлення подальших шахрайських дій. Зробити це можна самостійно в мобільному Ощад або через оператора контакт-центру. Після цього рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для подання відповідної заяви. Банк, зі свого боку надасть всю потрібну інформацію правоохоронцям для проведення розслідування за їхнім офіційним запитом", - заявили в Ощадбанку. 

Чоловік вважає, що Ощадбанк вкотре підтвердив свою некомпетентність. Він вказує, що понад ліміт ніхто не може зняти гроші з картки, навіть власник картки. Згідно з договором з банком, банк зобов'язується зберігати та забезпечувати безпеку грошей, що знаходиться на карті. У моєму випадку карта ще не була активована, а з неї зняли гроші. Крім працівників банку, ніхто не знав номер картки та суму на ній. 

"Мова йде про те, що ліміт могли й змінити в один зі способів про які зазначалось в попередньому повідомленні. Та зробити зміну ліміту, а тим більше переказати кошти можна лише за допомогою одноразового пароля зі смс, що надсилається на фінансовий номер телефону клієнта. Без розголошення цієї інформації зробити переказ коштів не можливо. Співробітники банку не володіють інформацією щодо номера карти, не мають доступу до фінансового номера телефону, не можуть переглянути засекречений код, тож зробити просто не могли. В будь-якому разі, правоохоронці мають провести розслідування", - додали в Ощадбанку. 

Шахраї шлють фейкові повідомлення від Ощадбанку про міфічні борги

Раніше ми писали, що українцям надходять повідомлення від імені Ощадбанку про «заборгованість за кредитом». Це чергова шахрайська схема, мета якої — заволодіти банківськими даними користувачів для подальших злочинних дій. 

Громадянам надходять повідомлення від імені Ощадбанку про «заборгованість за кредитом». Такі повідомлення отримують навіть ті, хто не є клієнтом банку. Також шахраї створюють фейкові чат-боти, які копіюють фірмовий стиль фінустанови. Як захистити себе від шахрайської схеми:

  • не переходьте за посиланнями в таких повідомленнях,
  • не користуйтеся фейковими чат-ботами,
  • не вводьте свої персональні дані,
  • блокуйте номер відправника, від якого надійшло подібне SMS.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube