Клієнтку дратує нав'язана ПриватБанком обов'язкова перевірка - реакція фінустанови

Жінка не розуміє навіщо, ПриватБанк нав'язує обов'язкову перевірку, адже діє договір з клієнтом банку

ПриватБанк
Клієнтка обурена перевіркою ПриватБанку, їй довелось заповнити анкету з низкою питань, тричі її підписати та двічі фотографуватись

Жінка незадоволена нав'язаною обов'язковою перевіркою від ПриватБанку. Вона була змушена заповнити анкету з низкою питань, тричі її підписати, двічі фотографуватись, але не зрозуміло з якою метою. Відповідний коментар клієнтка залишила 12 лютого під публікацією компанії.

За словами жінки, ПриватБанк нав'язує обов'язкову перевірку аутентифікацію. Однак вона не розуміє навіщо, адже діє договір з клієнтом банку.

"Поясніть, будь ласка, чому ви нав'язуєте обов'язкову перевірку аутентифікацію, якщо діє договір з клієнтом банку. Також чому при аутентифікації (перевірка) нав'язується заповнення анкети, у якій майже всі питання стосуються США: чи є ви громадянином та податковим резидентом цієї країни, чи знаходились на її території, і підписанням цієї анкети клієнт, тобто я, надаю дозвіл щодо розкриття інформації про клієнта іноземним банкам і головне, клієнт звільняє банк від відповідальності. Дивно і все без пояснень. Цю анкету клієнт підписує ЦВП (цифровий власноручний підпис) на планшеті. Чому ЦВП, якщо клієнт у відділенні банку і може підписати наживо, чому не надається другий екземпляр підписаного документа, або анкети власно клієнту, на які цілі далі використовується ЦВП клієнта. Мене просили, не пояснюючи на що, тричі підписати через планшет (ЦВП), двічі фотографували, чому і на які цілі?", - цікавиться жінка. 

Реакція ПриватБанку

У ПриватБанку відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що банк зобов'язаний забезпечувати актуалізацію даних про клієнта (отриманих та існуючих документів, даних та інформації про нього). 

"Шкодуємо, що дана ситуація доставляє вам незручності. Це вимога законодавства України - банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені/актуалізовані не всі їх дані. Згідно з постановою НБУ №65 від 19.05.2020 року Про затвердження Положення "Про здійснення банками фінансового моніторингу" банк зобов'язаний забезпечувати актуалізацію даних про клієнта (отриманих та існуючих документів, даних та інформації про нього)", - заявили у ПриватБанку. 

Також є можливість актуалізації даних дистанційно. При вході в Приват-24 з’явиться відповідне повідомлення з можливістю створення заявки, приклад - https://pb.ua/short?6RA. Для актуалізації даних рекомендують використовувати останні версії додатків Приват-24 або оновлену web-версію https://next.privat24.ua. Інструкція доступна за посиланням. В іншому випадку для актуалізації даних радять звернутися з паспортом та ІПН в будь-яке відділення ПриватБанку. Мапа відділень: тут

Як актуалізувати анкетні дані через Приват-24

  • Увійдіть в оновлений Приват-24 та натисніть кнопку «Актуалізувати інформацію».
  • Підтвердьте операцію за допомогою ПІН-коду вашої картки.
  • Заповніть особисті дані.
  • Додайте документ (можна підтягнути з додатка Дія або вибрати з переліку та виконати наступний крок).
  • Сфотографуйте документ, якщо не скористалися додатком Дія. Робіть фото документа за достатнього освітлення, щоб воно було чітким. Стежте, щоб у кадрі був увесь документ, без обрізаних країв. Фотографуйте лише оригінал. У вебверсії Приват-24 додайте файл із фото оригіналу документа.
  • Заповніть адресу реєстрації та/або проживання.
  • Зазначте соціальний статус.
  • Підпишіть анкету.
  • Протягом доби після підписання анкети ви отримаєте push-повідомлення про результат перевірки.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube