Шахраї блокували SIM-карту Водафон та оформили на жінку кредит в ПриватБанку: чи довелось їй виплачувати 34 564 грн

Жінка зателефонувала оператору Водафон, який відновив їй номер телефону та заблокував той, що був у шахраїв

Водафон
Суд дозволив жінці не повертати ПриватБанку заборгованість у 34 564 грн

Шахраї заблокували SIM-карту Водафон, змінили паролі в "Приват24" та оформили кредит на суму 9 тисяч гривень. Вони перерахували кошти на невідомий рахунок. Фінустанова вимагає жінку повернути заборгованість у розмірі 34 564 грн. 

Як йдеться у рішенні Буринського районного суду Сумської області, ПриватБанк вимагає стягнути з клієнтки на свою користь заборгованість за кредитним договором про надання банківських послуг у розмірі 34 564 гривень. Однак вона вказує, що заборгованість утворилась внаслідок шахрайських дій невідомих осіб, які отримали її номер телефону на своїй SIM-карті, змінили паролі в "Приват24" та отримали до нього доступ. Після чого вони отримали кредит та перевели на інший рахунок.

Жінка зателефонувала оператору Водафон, який відновив їй номер телефону та заблокував той, що був у шахраїв. Після цього вона зв'язалася з оператором ПриватБанку та заблокувала всі свої рахунки.

За словами представника жінки у суді, невідомі особи заблокували номер мобільного телефону, доступ до якого відновили за її зверненням до оператора. Згодом відбулось повторне блокування її SIM-карти та знову відновлено до неї доступ після звернення до оператора. Однак,  шахраї втретє заблокували її номер телефону, отримали до нього доступ зі своєї SIM-картки змінили паролі в "Приват24" та оформили кредит у виді послуги "Миттєва розстрочка", після чого отримали кошти в сумі 9 тисяч гривень та перерахували на невідомий рахунок.

"Вона неодноразово зверталась на кол-центр ПриватБанку та просила заблокувати її банківську картку, однак банк цього не зробив. З приводу вказаних шахрайських дій жінка також зверталася у відділення банку, однак зняті з її рахунку кредитні кошти не повернули, після чого вона звернулась до поліції", - сказав представник жінки у суді.

Яким було рішення суду? 

Суд повністю відмовив ПриватБанку в задоволенні позову. Тож з жінки на користь фінустанови не будуть стягувати 34 564 грн. 

"ПриватБанк не довів сприяння жінкою незаконному використанню іншими особами її персональних даних, які дають змогу ініціювати платіжні операції, внаслідок чого протиправно списали кошти з рахунку та замовили послугу "Миттєва розстрочка", а тому не можна говорити про вину клієнтки як підставу цивільно-правової відповідальності. Позовні вимоги банку задоволенню не підлягають", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube