Плани Ryanair передбачають відкриття близько 24 маршрутів до Києва та Львова
Ryanair планує відновити польоти в Україну на тлі очікувань, що Трамп може завершити війну з Росією. Майкл О’Лірі, виконавчий директор авіакомпанії, заявив, що Ryanair розробляє план, який дозволить розпочати польоти протягом чотирьох-шести тижнів після завершення війни. Про це 2 лютого повідомляє The Telegraph.
«Я дуже сподіваюся, що це станеться цього року. Я думаю, що однією з речей, які Трамп може зробити, сподіваюся, буде якнайшвидше вирішення питання незаконного вторгнення росії в Україну», — зазначив він.
О’Лірі повідомив, що офіційне припинення бойових дій буде необхідним для того, щоб задовольнити вимоги Європейського агентства з авіаційної безпеки (EASA).
«Зрештою, буде потрібне повне припинення вогню, тому що EASA не дозволить відновити рейси над цим районом, якщо у них не буде якоїсь розумної впевненості, що там не будуть літати ракети», — додав він.
Плани Ryanair передбачають відкриття близько 24 маршрутів до Києва та Львова. Пропускна спроможність буде забезпечена за рахунок перенаправлення літаків, що базуються в таких аеропортах, як Станстед в Лондоні й Орлі в Парижі, на обслуговування цих міст.
Він також додав, що відновлення рейсів до Одеси може зайняти більше часу через рівень пошкоджень, в той час, як деякі хаби на сході та півдні були «розбомблені вщент. Це стосується й аеропорту у Херсоні, куди раніше літала Ryanair. Місто сильно постраждав після того, як на початку конфлікту його захопили російські війська, а потім його відбили українські війська.
Минулого року пан О'Лірі відвідав Україну, відвідав київський аеропорт, зустрівся з міністром інфраструктури країни та виклав те, що він назвав «радикальним планом відновлення повітряного транспорту». Він сказав, що 10-годинна подорож залізницею з Польщі була «болісною» і що поїзд не є практичним способом повернутися додому для мільйонів українців, переміщених по всій Європі.
Він сказав: «Було багато хвилювання щодо повернення рейсів. Навіть у перші дні будуть величезні потоки пасажирів через возз'єднання друзів та сім'ї, а також величезні обсяги вхідних інвестицій у відновлення економіки. Ми будемо в перших рядах та в центрі всього цього».
30 жовтня 2024 року Міністерство розвитку громад та територій за підтримки посольства США в Україні спільно з Державною авіаційною службою, Украерорухом, Командуванням Повітряних Сил та керівниками міжнародних аеропортів презентували дорожню карту з відкриття повітряного простору України в умовах воєнного стану. Міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба наголосив, що збереження авіаційної інфраструктури — це стратегічне завдання.
"Це перше експертне обговорення, яке, як ми очікуємо, допоможе рухатись вперед у питанні створення умов для відкриття повітряного простору. Під час війни стратегічним завданням для нас є зберегти авіаційну інфраструктуру та кваліфіковані кадри, щоб коли прийде час, ми змогли відновити цивільні польоти максимально швидко. Зрозуміло, що це дуже складне питання як з погляду безпеки, так і з погляду взаємодії з усіма залученими сторонами. Саме тому ми підтримуємо майданчики, коли спільно з іноземними регуляторами галузі, авіакомпаніями, страховими, аеропортами та військовими напрацьовуємо спільний план", – казав Кулеба.
На початку заходу Мері Елізабет Медден, економічний радник Посольства США в Україні, відзначила важливість підтримки України у зусиллях щодо відновлення цивільної авіації та готовність Сполучених Штатів Америки забезпечити експертну та технічну допомогу. Заступник міністра Сергій Деркач презентував покроковий план та потреби для часткового відкриття повітряного простору. Оцінку ризиків для цивільної авіації було підготовлено Державної авіаційною службою, документ презентував перший заступник голови Сергій Коршук. Про особливості забезпечення безпеки аеронавігації та готовність аеронавігаційної системи доповідав директор Украероруху Андрій Ярмак. Окрім цього, про готовність аеропортів розповіли генеральний директор міжнародного аеропорту "Бориспіль" Олексій Дубревський та генеральний директор міжнародного аеропорту "Львів" імені Галицького Тетяна Романовська. Механізми координації цивільної та військової авіації були презентовані Олегом Захарчуком, заступником командира Повітряного командування «Центр» з авіації – начальником авіації. До експертного обговорення долучились також Польське агентство аеронавігаційних послуг, авіакомпанії AirBaltic, Austrian Airlines, LOT Polish Airlines, SkyUp Airlines, Skyline Express, SprintAir, Supernova Airlines, Turkish Airlines, Wizz Air, компанії AerCap, Boeing, Marsh McLennan, Deloitte Ukraine та інші.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.