Розлючена харків'янка, яка замовила костюм в Instagram, вимагає від продавця 10 тисяч гривень - що вирішив суд

За словами жінки, дії продавця з введення її в оману, надання неправдивої інформації, стосовно того, що відправив їй костюм назад, привласненні її грошей та товару, призвели до душевних страждань

Суд
Жінка вимагає від продавця костюму компенсацію у розмірі 10 тисяч гривень

Жінка замовила через магазин в Instagram костюм (спідниця та жакет). Вона заплатила продавцю за товар 2 550 гривень, але залишилась незадоволеною та вимагає компенсацію у розмірі 10 тисяч гривень. Про це йдеться у рішенні Дзержинського районного суду Харкова, опублікованому 2 січня 2023 року.

27.10.2021 року жінка в інтернет-магазині на сторінці в соціальній мережі Instagram замовила жіночий костюм (спідницю та жакет). Вона переказала кошти в розмірі 2 550 гривень на рахунок продавця. Під час замовлення їй повідомили, що відправлення здійснюється протягом 2-5 робочих днів, однак, всупереч цьому, товар надійшов лише 10.11.2021 року, у зв'язку з чим ФОП було порушено умови договору-купівлі продажу. Отримавши товар, виявилось, що спідниця їй не підходить за розміром, оскільки є значно меншою ніж потрібно, спідниця на ній навіть не застібнулась та не може бути використана за призначенням. Продавець вказав, що поверне їй гроші протягом 7 днів з моменту отримання ним товару. 13.11.2021 року громадянка відправила поштою товар продавцю, який був отриманий 17.11.2021 року та відмовився здійснювати повернення товару у зв'язку з тим, що «костюм пахнет духами». Також, продавець в листуванні зазначив, що «возврат не принимает и отправили вам обратно», вказавши при цьому, номер посилки, однак, перевіривши вказаний номер відправлення виявилось, що жодної посилки позивачу не адресовано, вона не є отримувачем посилки за вказаним номером. Відповідно до даних посилка була отримана в місті Чернігів, а її особистий номер телефону не збігається з номером отримувача цієї посилки, що підтверджує той факт, що ФОП ввів її в оману та не надсилав зворотно їй товар.

Розгляд справи 

Суд з'ясував, що жінка звернулась до продавця з вимогою про повернення товару в день отримання товару, а саме - 10.11.2021 року. Отже, останнім днем повернення ФОП сплаченої суми грошей за продукцію є 24.11.2021 року, однак це зроблено не було.

"Доказів протилежного суду не надано, як і не надано доказів того, що товарний вид та споживчі властивості товару з моменту отримання позивачкою та на момент повернення продавцю було змінено. Своїм правом на подання відклику на позовну заяву відповідач не скористався, заперечень проти позову не надав, належних та допустимих доказів в спростування обставин, на які посилається позивач суду не представив, отже у суду відсутні підстави ставити твердження позивачки та надані нею докази під сумнів. Таким чином, її вимоги щодо стягнення з відповідача грошових коштів у розмірі 2 550 гривень вартості товару є такими, що підтвердженні належними та допустимими доказами та такими, що підлягають задоволенню", - вважає суд. 

Яким було рішення суду? 

Позов жінки задовольнили частково. Суд розірвав договір купівлі-продажу, укладений між нею та фізичною особою-підприємцем. З ФОП на її користь стягнуть вартість товару у сумі 2 550 гривень, а також моральну шкоду у розмірі 1 тисяча гривень.

"Судом встановлено, що дії відповідача у цьому випадку були протиправними і цими протиправними діями позивачці було завдано моральної шкоди, між цими діями, що призвели до порушення її законних прав та наслідками у вигляді завдання моральної шкоди є причинно-наслідковий зв'язок, однак, виходячи з засад розумності, виваженості та справедливості, суд вважає необхідним задовольнити позовні вимоги щодо стягнення моральної шкоди у розмірі 1 тисяча гривень, що відповідає спричиненій моральній шкоді", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube