“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Зниження попиту та брак місць зберігання може примусити росію зменшити видобуток сирої нафти
Обсяги російського пального в плавучих сховищах підскочили до найвищого рівня з 2020 року, пише Bloomberg. Покупці уникають його через санкції та теплу зиму. Постійне нарощування запасів дизельного пального в росії, яке плаває у морі і не продається, може зрештою вплинути на темпи переробки та виробництва сирої нафти, прибуток від яких тепер фінансує війну в Україні.
Згідно з даними Kpler Inc., зібраними Bloomberg, наразі в плавучих сховищах знаходиться 1,9 млн барелів російського дизельного пального, що є максимальним показником з жовтня 2020 року. Накопичення відбулось через три тижні після набрання чинності санкціями ЄС, які набули чинності 5 лютого.
Свого часу побоювання з приводу дефіциту спонукали європейських нафтопереробників збільшити виробництво, щоб підготуватися до зими, яка виявилася теплішою, ніж зазвичай, тоді як постачальники імпортували величезну кількість пального напередодні заборони ЄС на імпорт із Росії. За деякими даними, запаси дизельного пального у вузлі Амстердам–Роттердам–Антверпен зросли до найвищого рівня за два роки.
Постійне нарощування запасів дизельного пального в росії, яке плаває у морі і не продається, може зрештою вплинути на темпи переробки та виробництва сирої нафти, прибуток від яких тепер фінансує війну в Україні вже другий рік.
Продаж нафтопродуктів має вирішальне значення для фінансування бюджету РФ та, зрештою, її війни в Україні. Захід сподівається поступово зменшити це джерело грошей для Кремля. Дизельне пальне має вирішальне значення для економіки Європи, ним заправляють не лише вантажівки, що доставляють товари, а й понад 40% автомобілів у Європейському Союзі.
Минулого року Росія постачала близько половини дизельного пального, яке імпортується до Європи, близько 700 000 барелів на день. Ці обсяги може бути важко швидко заповнити, і останні тижні європейські нафтопереробники готувалися й нарощували свої резерви. Наприкінці листопада стало відомо, що європейські трейдери поспішають заповнити резервуари російським дизельним пальним, оскільки альтернативні джерела залишаються обмеженими. Росія розраховувала суттєво збільшити експорт дизельного пального до запровадження ембарго ЄС.
2 лютого видання The New York Times писало, що заборона на російський експорт продуктів нафтопереробки, яка почне діяти 5 лютого, не призведе до дефіциту дизпального у Європі, водночас Росія, ймовірно, втратить більше половини ринків збуту своєї нафти та нафтопродуктів.
Раніше Інформатор повідомляв, що протягом лютого середні роздрібні ціни на дизпальне в Україні зменшилися на 2,55 грн/л (5,1%), до 50,00 грн/л, на бензин марки А-95 — на 1,10 грн/л (2,2%), до 47,58 грн/л, і на бензин А-95 з покращеними показниками — на 1,34 грн/л (2,6%), до 49,28 грн/л. Але чемпіоном є скраплений газ, що подешевшав на 5 грн, а це становить 20%.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.