Багато людей відчувають особливий дискомфорт, коли зустрічі проводяться в режимі відеоконференції
Робочі зустрічі часто є непопулярними подіями, але багато людей відчувають особливий дискомфорт, коли зустрічі проводяться в режимі відеоконференції. Згідно з новим дослідженням американських вечних, це почуття, відоме як так звана втома від масштабування або втома від відеоконференцій. Воно пов’язане з незадоволенням власним зовнішнім виглядом, а простіше кажучи - своїм обличчям, пише ScienceAlert.
Працівники зазвичай віддають перевагу віддаленій роботі, коли це є можливість, про це говорять опитування. А ті, хто часто використовує відеоконференції, повідомляють про труднощі, що виникають. Отже, втома від Zoom є реальним явищем, і хоча вона може торкнутися будь-кого, жінки та кольорові люди повідомляють про її вищий рівень.
Втому від Zoom позв’язують із занепокоєння своїм зовнішнім виглядом та виглядом обличчя зокрема. Тепер дослідники кажуть, що втома від масштабування може стати суттєвою перешкодою для більш широкого впровадження віртуальних зустрічей.
Вчені дослідили інстурменти керування враженнями в програмному забезпеченні для відеоконференцій, які дозволяють користувачам коригувати свій зовнішній вигляд, налаштовуючи власний відеоканал. Дослідники залучили 2448 американців, які принаймні іноді працюють віддалено та часто беруть участь у віртуальних зустрічах по роботі.
Дослідники провели 15-хвилинне опитування щодо того, як часто люди використовують ретуш для покращення власного відео або відеофільтри чи аватари. Виявилося, що ті, хто повідомили про більшу незадоволеність своїм зовнішнім виглядом, відчували вищий рівень втоми від Zoom.
Виходить, що спостереження себе на екрані підживлює це невдоволення собою. Тож, тривалий час у Zoom може посилити негативне сприйняття самооцінки. Це, у свою чергу, призвело до збільшення використання функцій керування показами для зміни зовнішнього вигляду користувача.
"Надмірний час перед екраном та самопрезентація через редагування відео й фото вже давно асоціюються з незадоволеністю зовнішністю", - написали автори дослідження.
Вимкнення власного відео вважається ефективним рішенням, але воно не завжди доречне. Крім занепокоєння щодо взаємодії на робочому місці та продуктивності, такий негативний досвід може створити психологічні бар’єри, сприяючи технологічній нерівності на робочому місці, кажуть психологи. Це інколи навіть призводить до небажання людей виходити на зв'язок онлайн.