"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Деякі статуї також були без рук і не лише
Скульптури без голови, ймовірно, є одними з найбільш знакових елементів римського мистецтва та археології. Легко припустити, що безголові давньоримські статуї були пошкоджені протягом століть, але це не завжди так.
Століття не надто прихильні до старовинних артефактів, особливо до творів мистецтва. Музеї по всьому світу наповнені прикладами статуй і скульптур, які певним чином пошкоджені, часто без кінцівок чи з відвертими ознаками старіння. Однак, не всі ці пошкодження є випадковими, йдеться в матеріалі Iflscience.
Деякі з цих скульптур були створені зі знімними головами. Римляни навмисно створювали статуї без голови - з цілком практичної причини. Вони робили це для того, аби міняти голови героїв, виточених з каменю, за умови зміни моди чи влади.
Таким чином, художник створював ідеалізоване, стандартизоване тіло (зазвичай у тозі), і тоді у вас є засоби міняти місцями та змінювати обличчя ваших декорацій. Ця вбудована гнучкість була особливо важливою для римської культури, оскільки акт забуття був однією з найбільш значущих форм покарання для тих, хто опинився в опалі.
Крім того, що римляни забували колишніх героїв, вони ще й показово знищували ці символи за умови, що людина ставала опальною, тобто символічно відтинали голову. Тобто, щоб знищити пам’ять про людину, яку раніше зображували, статуям псували обличчя та обезголовлювали їх. Це часто траплялося, коли один імператор змінював іншого, за значної зміни режиму.
Знімні головки були не єдиними деталями, які можна було з відносною легкістю замінити. Деякі статуї також мали знімні руки тощо. Зрештою, це був дешевий спосіб замінити мистецькі символи, що прикрашали простір.
Яскравим прикладом такого митсецтва-трансформера є статуя Антонія, загадкового коханця імператора Адріана, яка зберігається в Гельсінкському університеті. В цій статуї, датованій приблизно 130-150 роками нашої ери, добре видно лінію, де голову та передпліччя можна було видалити за потреби. Погодьтесь, дуже зручно робити це зі зміною коханців! :)
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live . Підписатися на канал у Viber можна тут.