Рік на дешевому тарифі для батьків — Київстар скасував і залишив 4 дорогих варіанти

У Київстар відреагували на скаргу жінки

Київстар
Київстар обмежив вибір клієнтки, надавши на вибір лише чотири тариф

Жінка з матір'ю рік користувалися тарифом З любов'ю до батьків. Їх влаштовувала ціна, але тепер Київстар їм пропонує на вибір лише чотири тарифи, найдешевший з яких коштує 175 гривень. Відповідний коментар клієнтка залишила 10 грудня під публікацією компанії.

За словами жінки, вони з матір'ю користувалися тарифом З любов'ю до батьків. Однак Київстар змушує їх обрати один варіант з чотирьох можливих.

"Ми з мамою були рік на тарифі З любов'ю до батьків. Ціна влаштовувала, тим більше, що у мами кнопковий телефон. Тепер у пункті обслуговування Київстар нам пропонують на вибір лише чотири тарифи, найдешевший з яких 175 гривень. Хто має право обмежувати наш вибір лише чотирма тарифами?", - цікавиться жінка.

Реакція Київстар

У Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що ПрАТ «Київстар» має право встановлювати тарифи та здійснювати заміну одного тарифного плану на інший, нову плату за окремі послуги, скасовувати або змінювати тарифні плани.

"У разі якщо вам потрібна інша кількість послуг та не підходять зміни, ви можете підібрати тариф на нашому сайті або в застосунку Мій Київстар", - заявили у Київстар.

Як змінити тариф?

Є кілька варіантів:

  • Прямо на сайті Київстар — авторизуйтеся і для вас підберуть оптимальний тариф, можливо, навіть із персональною пропозицією
  • За номером 477 або 477*1.
  • У додатку Мій Київстар (розділ Усі тарифи).
  • За номером 466 У магазинах Київстар.

 Було подано заявку на заміну тарифу, але тариф не змінився. Що робити?

Ймовірно, ви вибрали контрактний тариф із підключенням з 1-го числа наступного місяця, а не поточним днем. Якщо ви підключали тариф передплати, можливо, на вашому рахунку недостатньо коштів. Перейдіть в додаток Мій Київстар у розділ Профіль, щоб перевірити статус заявки (відображатимуться лише ті заявки, які ви подавали через Мій Київстар). Заміна тарифу для абонентів передплаченого зв'язку відбувається протягом доби, для контрактних – протягом доби або з 1-го числа наступного місяця за вибором абонента. Можливо, на вашому рахунку недостатньо коштів для виконання заявки. Скористайтеся додатком Мій Київстар, щоб перевірити статус заявки (відображатимуться лише ті заявки, які ви подавали через Мій Київстар).

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити