У Київстар відреагували на скаргу жінки
Жінка з матір'ю рік користувалися тарифом З любов'ю до батьків. Їх влаштовувала ціна, але тепер Київстар їм пропонує на вибір лише чотири тарифи, найдешевший з яких коштує 175 гривень. Відповідний коментар клієнтка залишила 10 грудня під публікацією компанії.
За словами жінки, вони з матір'ю користувалися тарифом З любов'ю до батьків. Однак Київстар змушує їх обрати один варіант з чотирьох можливих.
"Ми з мамою були рік на тарифі З любов'ю до батьків. Ціна влаштовувала, тим більше, що у мами кнопковий телефон. Тепер у пункті обслуговування Київстар нам пропонують на вибір лише чотири тарифи, найдешевший з яких 175 гривень. Хто має право обмежувати наш вибір лише чотирма тарифами?", - цікавиться жінка.
У Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що ПрАТ «Київстар» має право встановлювати тарифи та здійснювати заміну одного тарифного плану на інший, нову плату за окремі послуги, скасовувати або змінювати тарифні плани.
"У разі якщо вам потрібна інша кількість послуг та не підходять зміни, ви можете підібрати тариф на нашому сайті або в застосунку Мій Київстар", - заявили у Київстар.
Є кілька варіантів:
Ймовірно, ви вибрали контрактний тариф із підключенням з 1-го числа наступного місяця, а не поточним днем. Якщо ви підключали тариф передплати, можливо, на вашому рахунку недостатньо коштів. Перейдіть в додаток Мій Київстар у розділ Профіль, щоб перевірити статус заявки (відображатимуться лише ті заявки, які ви подавали через Мій Київстар). Заміна тарифу для абонентів передплаченого зв'язку відбувається протягом доби, для контрактних – протягом доби або з 1-го числа наступного місяця за вибором абонента. Можливо, на вашому рахунку недостатньо коштів для виконання заявки. Скористайтеся додатком Мій Київстар, щоб перевірити статус заявки (відображатимуться лише ті заявки, які ви подавали через Мій Київстар).