У Київстар проігнорували скаргу жінки
Абонентка Київстар користується тарифом «LOVE UA Світло» та під час свого від'їзду за кордон не вмикала інтернет. Перед поверненням додому вирішила поповнити рахунок, щоб тариф запрацював, але виявила мінусовий баланс та переведення на контракт. Про свою історію вона написала 23 жовтня у соціальній мережі Threads.
Вона два місяці взагалі не користувалася мобільним інтернетом і в неї з'явився борг. Київстар без попередження перекинув її на контракт та кожного дня знімав гроші.
"Київстар, скільки можна?!! 4 роки війни, а ви знущаєтесь з людей. Була 2 місяці за кордоном не користуючись взагалі мобільним інтернетом і в мене зʼявився борг. Без мого відома перекинули мене на контракт та кожного дня знімали гроші! Якщо ви без дозволу клієнта це робите, то чому я маю до вас йти з паспортом та розв'язувати це питання? Я вже мовчу про те, що ваш оператор не працює під час відключення світла! За що я маю виплачувати борги та платити за тариф, який не працює?", - цікавиться жінка.
У Київстар проігнорували скаргу жінки. Як скористатися послугою "Міграція на контракт":
Щоб перейти на контракт вже не потрібно йти в магазин — це можна зробити онлайн.
Що буде з номером після переходу на контракт
Як перевести номер із передплати на контракт
Виберіть зручний спосіб:
Раніше ми писали про історію, де жінка випадково дізналася про зміну тарифного плану. Київстар самостійно змінив тариф, який тепер коштує 800 гривень на місяць.
"Я випадково дізналася що в мене змінився тарифний план. Чомусь Київстар самостійно вирішив змінити мій тариф на «бізнес» 800 гривень в місяць. Я не потребую такого тарифу, бо у нас в селі Бобрик майже відсутній зв’язок від Київстару і тим паче інтернет. Звернулась до компанії за розʼясненням, відправили мене до контактного менеджера. Але змінити назад пакет самостійно не хочуть і звісно гроші повертати також, пропонують знижки. Але мені досить не зрозуміло, що це за нова політика роботи з клієнтами? Визнайте свою помилку, поверніть зняті кошти, покращуйте покриття звʼязку по Київській області. Вже стільки часу пройшло після деокупації села, а досі не спромоглися поремонтувати ретранслятор на вежі. Майте совість, в країні війна, а ви заробляєте кошти на нас", - скаржилася жінка.
У Київстар вказали, що зміна тарифу з боку компанії здійснюється у разі закриття для користування того чи іншого тарифного плану. Абонентів заздалегідь інформують про зміни в умовах надання послуг.
"Зміна тарифу з боку компанії здійснюється у разі закриття для користування того чи іншого тарифного плану. Ми заздалегідь інформуємо абонентів про зміни в умовах надання послуг. Відповідно до законодавства цей термін складає не менш ніж за 7 днів до змін. За потреби завжди ви можете звернутися до нас за додатковою консультацією та підбору тарифу у приватні повідомлення сторінки", - казали в Київстар.