Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
Клієнт банку цікавиться, чому блокують весь акаунт, а не конкретну карту
Клієнт скаржиться на блокування акаунту в застосунку ПУМБ. Це роблять, коли декілька разів ввели неправильний код-пароль або код-підтвердження. Таким чином система безпеки фінустанови протидіє шахраям.
У скарзі, що опублікована на сайті "Мінфіну", клієнт цікавиться, чому блокують весь акаунт, а не конкретну карту. Адже тоді не можна забрати пенсію.
"У мене питання щодо блокування акаунту в ПУМБ-онлайн. Якщо навіть банк побачив проблеми з карткою (введено неправильний PIN або помилковий код з повідомлення), чому блокують весь акаунт, а не конкретну карту. А тому, припустимо, що обліковий запис має розрахунковий рахунок на який приходить пенсія, причому приходить своєчасно, щомісяця, як по годинах. Але її можна не віддавати пенсіонеру, бо він перебуває на тимчасово окупованій території і природно для ідентифікації сам у відділення банку, яке знаходиться на території України, не зможе приїхати. Легкі гроші, друзі", - наголосив клієнт банку.
У банку зазначили, що дотримуються законодавства України та виконують всі постанови НБУ. Вхід до застосунку блокують для протидії шахраям.
"Нам прикро, що у вас склалася негативна думка про роботу нашого банку. Хочемо зазначити, що ми дотримуємося законодавства України та виконуємо всі постанови НБУ. При введенні декілька разів неправильного коду-паролю або коду-підтвердження система безпеки блокує вхід до застосунку ПУМБ Online задля протидії шахрайським діям. При цьому, блокується лише вхід до застосунку, а не усі рахунки клієнта, тому ви зможете розрахуватися карткою у магазинах чи зняти готівку у банкоматі. Розблокувати обліковий запис можливо самостійно за допомогою даних вашої картки, при дзвінку на гарячу лінію нашого банку або у найближчому відділенні. Ми бажаємо розібратися детальніше у причинах блокування вашого облікового запису, тому просимо надіслати ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення. Після проведення перевірки ми залюбки підкажемо спосіб розблокування", - наголосили у банку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.