ПУМБ блокує своїх клієнтів за маленьку помилку: у банку пояснили, в чому справа

Читать на русском

Клієнт банку цікавиться, чому блокують весь акаунт, а не конкретну карту

Читать на русском
ПУМБ
У клієнта ПУМБ заблокували акаунт в застосунку

Клієнт банку цікавиться, чому блокують весь акаунт, а не конкретну карту

Клієнт скаржиться на блокування акаунту в застосунку ПУМБ. Це роблять, коли декілька разів ввели неправильний код-пароль або код-підтвердження. Таким чином система безпеки фінустанови протидіє шахраям. 

У скарзі, що опублікована на сайті "Мінфіну", клієнт цікавиться, чому блокують весь акаунт, а не конкретну карту. Адже тоді не можна забрати пенсію. 

"У мене питання щодо блокування акаунту в ПУМБ-онлайн. Якщо навіть банк побачив проблеми з карткою (введено неправильний PIN або помилковий код з повідомлення), чому блокують весь акаунт, а не конкретну карту. А тому, припустимо, що обліковий запис має розрахунковий рахунок на який приходить пенсія, причому приходить своєчасно, щомісяця, як по годинах. Але її можна не віддавати пенсіонеру, бо він перебуває на тимчасово окупованій території і природно для ідентифікації сам у відділення банку, яке знаходиться на території України, не зможе приїхати. Легкі гроші, друзі", - наголосив клієнт банку. 

Реакція ПУМБ на ситуацію 

У банку зазначили, що дотримуються законодавства України та виконують всі постанови НБУ. Вхід до застосунку блокують для протидії шахраям. 

"Нам прикро, що у вас склалася негативна думка про роботу нашого банку. Хочемо зазначити, що ми дотримуємося законодавства України та виконуємо всі постанови НБУ. При введенні декілька разів неправильного коду-паролю або коду-підтвердження система безпеки блокує вхід до застосунку ПУМБ Online задля протидії шахрайським діям. При цьому, блокується лише вхід до застосунку, а не усі рахунки клієнта, тому ви зможете розрахуватися карткою у магазинах чи зняти готівку у банкоматі. Розблокувати обліковий запис можливо самостійно за допомогою даних вашої картки, при дзвінку на гарячу лінію нашого банку або у найближчому відділенні. Ми бажаємо розібратися детальніше у причинах блокування вашого облікового запису, тому просимо надіслати ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення. Після проведення перевірки ми залюбки підкажемо спосіб розблокування", - наголосили у банку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.