"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Клієнт банку цікавиться, чому блокують весь акаунт, а не конкретну карту
Клієнт скаржиться на блокування акаунту в застосунку ПУМБ. Це роблять, коли декілька разів ввели неправильний код-пароль або код-підтвердження. Таким чином система безпеки фінустанови протидіє шахраям.
У скарзі, що опублікована на сайті "Мінфіну", клієнт цікавиться, чому блокують весь акаунт, а не конкретну карту. Адже тоді не можна забрати пенсію.
"У мене питання щодо блокування акаунту в ПУМБ-онлайн. Якщо навіть банк побачив проблеми з карткою (введено неправильний PIN або помилковий код з повідомлення), чому блокують весь акаунт, а не конкретну карту. А тому, припустимо, що обліковий запис має розрахунковий рахунок на який приходить пенсія, причому приходить своєчасно, щомісяця, як по годинах. Але її можна не віддавати пенсіонеру, бо він перебуває на тимчасово окупованій території і природно для ідентифікації сам у відділення банку, яке знаходиться на території України, не зможе приїхати. Легкі гроші, друзі", - наголосив клієнт банку.
У банку зазначили, що дотримуються законодавства України та виконують всі постанови НБУ. Вхід до застосунку блокують для протидії шахраям.
"Нам прикро, що у вас склалася негативна думка про роботу нашого банку. Хочемо зазначити, що ми дотримуємося законодавства України та виконуємо всі постанови НБУ. При введенні декілька разів неправильного коду-паролю або коду-підтвердження система безпеки блокує вхід до застосунку ПУМБ Online задля протидії шахрайським діям. При цьому, блокується лише вхід до застосунку, а не усі рахунки клієнта, тому ви зможете розрахуватися карткою у магазинах чи зняти готівку у банкоматі. Розблокувати обліковий запис можливо самостійно за допомогою даних вашої картки, при дзвінку на гарячу лінію нашого банку або у найближчому відділенні. Ми бажаємо розібратися детальніше у причинах блокування вашого облікового запису, тому просимо надіслати ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення. Після проведення перевірки ми залюбки підкажемо спосіб розблокування", - наголосили у банку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.