Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
Одна з клієнток банку вирішила звернутися до прокуратури через борг, який їй вистав ПУМБ
Клієнти банку ПУМБ можуть бачити в мобільному застосунку "-7777". У фінустанову кажуть, що це означає блокування рахунку. Однак більшість лякаються, адже думають, що це реальний баланс коштів на рахунку.
Як йдеться у скарзі, що опублікована на сайті "Мінфіну", у жінки перестав працювати додаток ПУМБ. Згодом вона побачила велику суму заборгованості.
"Перестав працювати додаток. Я чекала на переказ. Пішла до банкомата, а там сума мінуса велика. 77786000. Виходить я винна гроші банку не маючи кредиту… Мені погано стало в прямому розумінні цього слова… дзвонила в технічну підтримку, а мені кажуть, що ніби я використовувала гроші банку і мені потрібно внести 290 гривень якогось боргу. Тільки до суду подавати, вирішувати лише через прокуратуру буду. Жах", - розповіла клієнтка банку.
У банку заявили, що перевірять та розберуться у ситуації, яку описала жінка. Попередньо її повідомили, що відображення "-7777" означає блокування рахунку, а не реальний баланс коштів на рахунку.
"Вітаємо. Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку ви описали та в усьому розберемося. Також хочемо зазначити, що якщо в мобільному застосунку ПУМБ Online відображається "-7777", це означає блокування рахунку, а не реальний баланс коштів на рахунку", - наголосили у банку.
Пізніше клієнтці подякували за те, що вона зачекала. Задля збереження банківської таємниці, їй надали зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Розгляд звернень відбувається у строк до 5 робочих днів. Виключеннями є питання, що потребують детального розслідування чи аналізу. По таких зверненнях строк може подовжити до 45 днів. Банк при цьому надає проміжну відповідь та інформує клієнта про строки розгляду питання. З більш детальною інформацією щодо процесу оскарження можна ознайомитися за посиланням.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.