"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Одна з клієнток банку вирішила звернутися до прокуратури через борг, який їй вистав ПУМБ
Клієнти банку ПУМБ можуть бачити в мобільному застосунку "-7777". У фінустанову кажуть, що це означає блокування рахунку. Однак більшість лякаються, адже думають, що це реальний баланс коштів на рахунку.
Як йдеться у скарзі, що опублікована на сайті "Мінфіну", у жінки перестав працювати додаток ПУМБ. Згодом вона побачила велику суму заборгованості.
"Перестав працювати додаток. Я чекала на переказ. Пішла до банкомата, а там сума мінуса велика. 77786000. Виходить я винна гроші банку не маючи кредиту… Мені погано стало в прямому розумінні цього слова… дзвонила в технічну підтримку, а мені кажуть, що ніби я використовувала гроші банку і мені потрібно внести 290 гривень якогось боргу. Тільки до суду подавати, вирішувати лише через прокуратуру буду. Жах", - розповіла клієнтка банку.
У банку заявили, що перевірять та розберуться у ситуації, яку описала жінка. Попередньо її повідомили, що відображення "-7777" означає блокування рахунку, а не реальний баланс коштів на рахунку.
"Вітаємо. Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку ви описали та в усьому розберемося. Також хочемо зазначити, що якщо в мобільному застосунку ПУМБ Online відображається "-7777", це означає блокування рахунку, а не реальний баланс коштів на рахунку", - наголосили у банку.
Пізніше клієнтці подякували за те, що вона зачекала. Задля збереження банківської таємниці, їй надали зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Розгляд звернень відбувається у строк до 5 робочих днів. Виключеннями є питання, що потребують детального розслідування чи аналізу. По таких зверненнях строк може подовжити до 45 днів. Банк при цьому надає проміжну відповідь та інформує клієнта про строки розгляду питання. З більш детальною інформацією щодо процесу оскарження можна ознайомитися за посиланням.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.