Клієнти ПУМБ скаржаться на набридливі дзвінки: що кажуть у банку

Жінці телефонують в робочі дні та нав'язують кредити

ПУМБ
Клієнти незадоволені діями ПУМБ

Клієнти ПУМБ незадоволені набридливими дзвінками в робочі дні під час яких нав'язують кредити. У фінустанові кажуть, що можна скасувати інформування у телефонному режимі. Для цього потрібно надіслати свої дані банку. 

Як зазначається у скарзі, що опублікована на сайті "Мінфіну", жінці телефонують в робочі дні та нав'язують кредити. Також вона незадоволена обслуговуванням у відділені фінустанови. 

"Як телефонувати в робочі дні втюхувати, нав'язувати людям нікому не потрібні кредити - ви майстри. А як я приходжу у відділення (Бровари, бульвар Незалежності) купити валюту, бачачи, що я молода, касирка просто нахабно мені бреше і намагається втюхати купюри старого зразка. Шановні, те, що я виглядаю на 10 років молодше не означає, що я тупа. Я зараз можу прийти як бомж одягнена, і це не означатиме, що у мене немає грошей, може у мене стиль такий. Що це за оцінювання на вигляд?", - розповіла клієнтка банку. 

Що кажуть у фінустанові про ситуацію 

У фінустанові наголошують, що від набридливих дзвінків можна відмовитися. Для цього потрібно надіслати свої дані банку.

"Нам шкода, що у вас виникли негативні емоції під час візиту до відділення нашого банку. Проте, хочемо зазначити, що наш банк ПУМБ здійснює обмін та видачу готівкової іноземної валюти у відділеннях банку, відповідно до оновлених вимог згідно з постановою НБУ №75 від 20.06.2023 року, тобто це можуть бути купюри будь-якого року емісії (випуску) та номіналу, за винятком значно зношених чи пошкоджених купюр. Якщо ви не бажаєте отримувати пропозиції від нашого банку, просимо надіслати ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для скасовання інформування щодо них у телефонному режимі", - йдеться у відповіді банку. 

Дзвінки від "працівників" банку

Поліція Києва застерігає громадян від шахраїв. Якщо телефонує працівник банку, скажіть, що ви зараз перетелефонуєте самостійно на офіційний номер банку. Припиніть розмову, якщо:

  • запитують термін дії картки, тризначний номер на звороті картки, паролі;
  • керують у телефонній розмові вашими діями (просять зробити трансакцію, встановити програму на пристрій);
  • просять сфотографувати та переслати фото платіжної картки чи паспорту;
  • лякають, що ваша картка заблокована;
  • просять перейти за посиланням та зазначити всі персональні дані та реквізити.


Якщо ви випадково повідомили шахраю пароль до інтернет-банкінгу, негайно заблокуйте картки, рахунки та доступ до інтернет-банкінгу (телефонуйте на гарячу лінію банку, вказану на звороті картки або через інтернет-банкінг). Також зверніться до кіберполіції онлайн (посилання) або ж телефонуйте до поліції за номером 102.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube