ПриватБанк заблокував 2 тисячі гривень оплати за комуналку - реакція фінустанови

Жінка надала ПриватБанку всі необхідну додаткову інформацію, але безрезультатно

ПриватБанк
Жінка вимагає ПриватБанк віддати їй 2 тисячі гривень, які були заблоковані

Протягом багатьох років жінка здійснювала оплату послуг за утримання будинків у ПриватБанку. Але за період грудень 2023 року по березень 2024 року фінустанова ці гроші не зарахувала і заблокувала. Вона вимагає розібратися у ситуації, адже минув майже рік. Відповідна скарга опублікована 11 жовтня на сайті "Мінфіну".

Жінка вказує, що минув майже рік, як ПриватБанк заблокував її кошти у розмірі 2 тисяч гривень. Вона надала всі необхідну додаткову інформацію, але безрезультатно. 

"Вже майже рік, як ПриватБанк заблокував мої гроші в розмірі 2 тисячі гривень. Протягом багатьох років я здійснювала оплату послуг за утримання будинків на поточний рахунок ЖБК в ПриватБанку. Але, зненацька, за період грудень 2023 року по березень 2024 року, (Отримувач ЖБК Оболонь-4), ПриватБанк ці гроші не зарахував і заблокував. Це чотири платежі за чотири місяці (три квитанції сплачені через банк Ощад і одна через банк ПУМБ). Після намагань вирішити цю ситуацію в комунікаціях я зареєструвала письмове звернення за номером 714- ВБ від 18 липня 2024 року, надала всі квитанції (три по Ощаду й одну по ПУМБ). Мені зателефонував фахівець банку, сказав проблеми нема просто треба надати додаткову інформацію по учаснику фінансової операції, а саме прізвище ім'я по батькові та дату народження тієї персони яка фігурує у квитанції на оплату. Тоді я 01.08.2024 року за номером 744 -ВБ до мого попереднього запиту надала додаткову інформацію. по учаснику фінансової операції, а саме прізвище ім'я по батькові та дату народження. І протягом півтора місяця повна тиша. Тоді я зробила третє звернення: 19.09.2024 за номером 904 — ВБ, знов надала додаткову інформацію, з копією паспорта, ІПН учасника фіноперації, безпосередньо менеджеру відділення банку. І навіть особа - учасник фіноперації зробив завірення копії власноруч при менеджері. І знову тиша…відповіді немає…повернення грошей немає…сплати квитанції немає…Коли ви припините ці знущання з інваліда першої групи? Чому за два з половиною місяці від першого звернення питання не вирішено? Я надала неодноразово всю запитувану інформацію. Може для банку 2 тисячі гривень нічого не значить, а мені як інваліду їх дуже не вистачає", - скаржиться жінка.

Реакція ПриватБанку на скаргу жінки

У ПриватБанку прокоментували скаргу жінки. Там визнали проблему та вже розбираються. 

"Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності", - заявили у ПриватБанку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube