"ПриватБанк" навчився впізнавати клієнтів по голосу: як це працює

Це дозволить системі миттєво розпізнати користувача під час кожного звернення

"ПриватБанк" навчився впізнавати клієнтів по голосу: як це працює

"ПриватБанк" запустив технологію голосової біометрії для швидкого та безпечного обслуговування своїх клієнтів. Це дозволить спростити обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки. Вас впізнають за голосом.

Про це повідомили в пресслужбі банку. Голосова біометрія за допомогою біометричних голосових зліпків клієнтів дозволяє ідентифікувати особу за сукупністю унікальних характеристик голосу. Також це забезпечить додатковий захист рахунків та особистих даних.

Як працює голосова біометрія

Ви телефонуєте до клієнтської підтримки та починаєте розмову з віртуальним асистентом або агентом. Система розпізнає, що це саме ви, за кілька секунд, поки ви говорите причину дзвінка. Це спрощує та значно прискорює обслуговування, адже оператор не ставить додаткових запитань. Чому це зручно: 

  • Вам не треба пам'ятати жодних особистих даних для проведення операції на клієнтській підтримці (номери паспорта, рахунків, договорів, карток).
  • Не потребує додаткових зусиль: поки ви озвучуєте своє запитання, система непомітно для вас розпізнає, що телефонуєте саме ви.
  • Скорочується час розмови: у більшості випадків вам не потрібно відповідати на запитання оператора, ви відразу отримуєте консультацію.

Чи безпечно користуватися голосовою біометрією 

Ніхто, крім вас, не може здійснити ризикову операцію, звернувшись на 3700. Банк перетворює ваш відбиток голосу на цифровий код, який зберігає та порівнює з вашим голосом під час дзвінка на клієнтську підтримку. Безпека розрахунків забезпечується порівнянням записаного голосового відбитка з голосом клієнта на момент дзвінка.

Чи розпізнають голос, якщо ви захворіли

Особливості технології дозволяють підтвердити особу клієнта за голосом у разі незначних фізіологічних відхилень (хрипоти, закладеності носа тощо), а також за наявності сторонніх шумів. Якщо система все ж не підтвердила особу за голосом, оператор контакт-центру надасть інформацію після перевірки клієнта за стандартними запитаннями.

Де записати голосову біометрію

  • У відділені
  • У чаті "Допомога Онлайн"
  • За телефоном 3700
  • Через Приват24, як записати голосовий зліпок дивіться нижче у відео

 

Скільки людей користується послугою 

Більше мільйона клієнтів вже зробили "голосові зліпки" в ПриватБанку для безпечного та швидкого обслуговування за телефоном клієнтської підтримки 3700. Завдяки сервісу голосової біометрії, розпізнавання голосу клієнта робить більш безпечним та спрощує обслуговування: не потрібно пам’ятати дані документів, номери карток, відповідати на запитання безпеки та доводити працівнику банку, що це саме ви, але при цьому ваші дані надійно захищені.

Нагадаємо, в Україні активізувались шахраї, які маскуються під банки і обіцяють грошову допомогу. Крім того, "ПриватБанк" попереджає українців про чергову шахрайську схему під приводом виплат. 

Також Інформатор писав, що за яких умов курс долара підвищать до 50 гривень і скільки грошей дадуть Україні у 2022 році.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube