Жінка подала заявку на повернення коштів за помилково надісланим платежем на картку третьої особи
Жінка здійснила переказ на суму 140 тисяч гривень через додаток "Приват-24". Транзакція пройшла, але кошти не опинились на рахунку належного отримувача. Вона звернулась до ПриватБанку з вимогою повернення коштів, але їй відмовили. Про це йдеться у рішенні Шполянського районного суду Черкаської області, опублікованому 20 грудня 2024 року.
17.07.2023 жінка здійснила грошовий переказ на суму 140 тисяч гривень через додаток "Приват-24", отримувачем якого є її чоловік військовослужбовець. Натомість транзакція пройшла і після того, як кошти не опинились на рахунку належного отримувача вона звернулась до банку для врегулювання цього питання. 20.07.2023 року громадянка повідомила АТ КБ «ПриватБанк» шляхом зв'язку зі співробітниками банку у чаті за допомогою месенджера "Viber".
21.07.2023 року було подано заявку на повернення коштів за помилково надісланим платежем на картку третьої особи. Процедура повернення коштів передбачала зв'язок співробітників банку із чоловіком, домовленість про повернення безпідставно отриманих коштів та безпосередньо перерахування, або особисто отримувачем, або через банк. 24.07.2023 року статус розгляду заявки на повернення коштів за помилково надісланим платежем оновився, внаслідок чого стало відомо, що він відмовився здійснювати повернення й не дав згоди на передавання номера телефону. 11.08.2023 року було сформовано нову заявку, що стосувалась конкретизації процедури повернення коштів та можливих варіантів примусового стягнення. 13.08.2023 року було надано відповідь, в якій вказувалось, що спроби зв'язатись з ним не були успішними, а тому дозволу на повернення банк не отримав. Разом із цим, банк зазначив, що примусове списання коштів є неможливим.
Відповідно до листа від АТ КБ «ПриватБанк» від 15.08.2023 року, жінку повідомлено, що за коректність зазначених платником даних відповідає саме платник, банк не може примусово списати кошти з рахунку отримувача. Повідомлено, що відповідно до п. 3 ст. 88 ЗУ «Про платіжні послуги» примусове повернення коштів з рахунку неналежного отримувача здійснюється у судовому порядку. Також зазначено, що банк не зміг зв'язатись з одержувачем для отримання дозволу на повернення коштів.
Суд задовольнив позов жінки. З чоловіка на її користь стягнуть безпідставно набуті кошти у розмірі 140 тисяч гривень.
"У своїй позовній заяві позивачка наголошує, що кошти у розмірі 140 тисяч гривень були перераховані нею помилково, без будь-якої правової підстави для цього. Вказаних обставин відповідачем не спростовано, не надано доказів існування договірних відносин з позивачем. Ураховуючи викладене, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позову", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.