“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Рейс до Варшави є дуже популярним, проте технічні моменти не дозволяють збільшити кількість потягів
Залізничний напрямок Київ-Варшава став дуже популярним після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну. До столиці Польщі з Києва їдуть багато людей. Але придбати квитки дуже складно - їх швидко розкуповують. Чи покращиться ситуація?
В Укрзалізниці пояснюють, що причина квиткового ажіотажу - мала кількість поїздів на рейсі. А збільшити її не так легко, потрібен час.
"У напрямку Варшави курсують потяги вагонами габариту RIC. Вони вужчі за звичайні вагони, які їздять Україною. Саме тому їх використовують при сполученні до Польщі, Австрії, Угорщини та інших країн ЄС. А таких вагонів у нас - обмежена кількість", - пише компанія-перевізник.
До війни вагонів вистачало для того, щоб забезпечити нормальне залізничне сполучення між Україною та країнами ЄС. Але попит різко зріс. А Укрзалізниця наразі не може дозволити собі купівлю додаткових вагонів.
"Це дорого. Складно й довго у виробництві, яке може розтягнутися на декілька років. Складно технічно, адже потрібно облаштувати колії. І складно юридично, адже потрібно все узгодити це з іншими країнами. Тож розв'язати проблему зі сполученням між Україною та іншими країнами ЄС в умовах війни дуже непросто", - йдеться у поясненні.
Як повідомляв Інформатор, у лютому 2023 року "Укрзалізниця" завершила реконструкцію двох дільниць у Львівській області. Це дозволило відновити міжнародний залізничний маршрут європейською колією Перемишль - Нижанковичі - Хирів - Смільниця - Устрики Долішні - Заґуж.
Ми також писали, що у квітні українські та польські залізничники організували першу тестово-випробувальну поїздку поїзда маршрутом Люблін – Рава-Руська. Він рухався колією європейської ширини 1 435 мм.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.