“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Рейс до Варшави є дуже популярним, проте технічні моменти не дозволяють збільшити кількість потягів
Залізничний напрямок Київ-Варшава став дуже популярним після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну. До столиці Польщі з Києва їдуть багато людей. Але придбати квитки дуже складно - їх швидко розкуповують. Чи покращиться ситуація?
В Укрзалізниці пояснюють, що причина квиткового ажіотажу - мала кількість поїздів на рейсі. А збільшити її не так легко, потрібен час.
"У напрямку Варшави курсують потяги вагонами габариту RIC. Вони вужчі за звичайні вагони, які їздять Україною. Саме тому їх використовують при сполученні до Польщі, Австрії, Угорщини та інших країн ЄС. А таких вагонів у нас - обмежена кількість", - пише компанія-перевізник.
До війни вагонів вистачало для того, щоб забезпечити нормальне залізничне сполучення між Україною та країнами ЄС. Але попит різко зріс. А Укрзалізниця наразі не може дозволити собі купівлю додаткових вагонів.
"Це дорого. Складно й довго у виробництві, яке може розтягнутися на декілька років. Складно технічно, адже потрібно облаштувати колії. І складно юридично, адже потрібно все узгодити це з іншими країнами. Тож розв'язати проблему зі сполученням між Україною та іншими країнами ЄС в умовах війни дуже непросто", - йдеться у поясненні.
Як повідомляв Інформатор, у лютому 2023 року "Укрзалізниця" завершила реконструкцію двох дільниць у Львівській області. Це дозволило відновити міжнародний залізничний маршрут європейською колією Перемишль - Нижанковичі - Хирів - Смільниця - Устрики Долішні - Заґуж.
Ми також писали, що у квітні українські та польські залізничники організували першу тестово-випробувальну поїздку поїзда маршрутом Люблін – Рава-Руська. Він рухався колією європейської ширини 1 435 мм.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.