Після гучного скандалу ПриватБанк запустив гарячу лінію для ветеранів та людей з інвалідністю

Гаряча лінія працює цілодобово за номером телефону 0 800 505 120.

Голова НБУ Андрій Пишний та Член Правління банку з роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко особисто відвідали ветерана в лікарні Фото: ПриватБанк
Голова НБУ Андрій Пишний та Член Правління банку з роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко особисто відвідали ветерана в лікарні Фото: ПриватБанк

ПриватБанк запустив окрему, цілодобову гарячу лінію, створену спеціально для ветеранів, ветеранок, військовослужбовців та людей з інвалідністю. Її мета — спростити доступ до банківських послуг та шукати рішення проблем, з якими ці клієнти можуть зіткнутися у відділеннях чи при користуванні банківськими сервісами. Про це 24 грудня повідомили в ПриватБанку. 

Гаряча лінія працює цілодобово за номером телефону 0 800 505 120. 

За цим номером можна:

  • Отримати консультацію та допомогу з питань банківського обслуговування.
  • Повідомити про конкретні складні ситуації чи проблемні випадки. Складні кейси опрацьовуватиме окрема кросфункціональна команда, яка буде формувати необхідні зміни й, за потреби, ініціювати розгляд питань на рівні правління банку для впровадження системних трансформацій.
  • Запропонувати власні зміни до внутрішніх інструкцій та сервісів банку.

Банк також переглядає внутрішні процедури та проводить додаткове навчання для своїх співробітників, щоб забезпечити більшу доступність сервісів.

ПриватБанк відмовився видати картку ветерану без рук

У Києві 20-річному військовому, який втратив усі кінцівки під час боїв на Харківщині, у відділенні ПриватБанку відмовили у видачі банківської картки для отримання державних виплат. Про це 17 грудня заявила командир Патронатної служби "Янголи", офіцер ЦВС 3 ОШБр Олена "Гайка" Толкачова. Причиною стала проблема з внутрішніми правилами банка. Ветеран фізично не мав можливості піднести своєю рукою картку до свого обличчя.

19 грудня голова НБУ Андрій Пишний та Член Правління банку з роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко особисто відвідали ветерана в лікарні. ПриватБанк приніс вибачення та ветерану передали банківські картки. Банк взяв на себе зобов’язання повністю покрити витрати, пов’язані з лікуванням і протезуванням ветерана, та надати необхідну підтримку.

У ПриватБанку зазначили, що уже розпочали перегляд і зміну процедур обслуговування і створюють окрему гарячу лінію для оперативного опрацювання звернень і скарг від ветеранів, ветеранок, військових і людей з інвалідністю, яка формуватиметься, зокрема, із залученням експертизи Патронатної служби “Янголи” 3-го Армійського корпусу. Також працівники банку пройдуть додаткове навчання, аби подібні ситуації не повторювалися. Крім того, розпочалася робота над спільним проєктом із Міністерством у справах ветеранів, аби служби супроводу при лікарнях надавали допомогу з вирішенням у тому числі і фінансових питань.

Стежте за нами у Viber

Image
Оперативні новини та розбори: Україна, світ, війна. Підпишиться👇
Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити