Гаряча лінія працює цілодобово за номером телефону 0 800 505 120.
ПриватБанк запустив окрему, цілодобову гарячу лінію, створену спеціально для ветеранів, ветеранок, військовослужбовців та людей з інвалідністю. Її мета — спростити доступ до банківських послуг та шукати рішення проблем, з якими ці клієнти можуть зіткнутися у відділеннях чи при користуванні банківськими сервісами. Про це 24 грудня повідомили в ПриватБанку.
Банк також переглядає внутрішні процедури та проводить додаткове навчання для своїх співробітників, щоб забезпечити більшу доступність сервісів.
У Києві 20-річному військовому, який втратив усі кінцівки під час боїв на Харківщині, у відділенні ПриватБанку відмовили у видачі банківської картки для отримання державних виплат. Про це 17 грудня заявила командир Патронатної служби "Янголи", офіцер ЦВС 3 ОШБр Олена "Гайка" Толкачова. Причиною стала проблема з внутрішніми правилами банка. Ветеран фізично не мав можливості піднести своєю рукою картку до свого обличчя.
19 грудня голова НБУ Андрій Пишний та Член Правління банку з роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко особисто відвідали ветерана в лікарні. ПриватБанк приніс вибачення та ветерану передали банківські картки. Банк взяв на себе зобов’язання повністю покрити витрати, пов’язані з лікуванням і протезуванням ветерана, та надати необхідну підтримку.
У ПриватБанку зазначили, що уже розпочали перегляд і зміну процедур обслуговування і створюють окрему гарячу лінію для оперативного опрацювання звернень і скарг від ветеранів, ветеранок, військових і людей з інвалідністю, яка формуватиметься, зокрема, із залученням експертизи Патронатної служби “Янголи” 3-го Армійського корпусу. Також працівники банку пройдуть додаткове навчання, аби подібні ситуації не повторювалися. Крім того, розпочалася робота над спільним проєктом із Міністерством у справах ветеранів, аби служби супроводу при лікарнях надавали допомогу з вирішенням у тому числі і фінансових питань.