Ціна новинки - триста тисяч доларів
Новий автомобіль Model A може працювати як засіб від заторів, тобто як дорожній автомобіль і літак водночас. Його дозволили для використання на дорогах, після того як виробник Alef Aeronautics підписав угоду з аерокосмічними компаніями PUCARA Aero та MYC на його виготовлення. Це авто свторене як летючий транспортний засіб для подолання заторів на приміських маршрутах, повідомляє LiveScience.
Стилізований під ретро, цей літаючий автомобіль є електромобілем. Він здатний здійснювати вертикальний зліт і посадку. Під час польоту шасі може повертатися на 90 градусів, перетворюючись на велике фіксоване крило для аеродинамічного польоту. Кузов авта виготовлений із сітки, що дозволяє повітрю проходити через нього в режимі польоту.
Коли кузов обертається, секція кабіни автомобіля залишається на місці, щоб утримувати пілота в стабільному стані. Коли ж авто нахиляється, воно виглядає як біплан, тобто у нього насправді є два крила - верхнє й нижнє. Це робить його неймовірно ефективним - при заряді від батареї - на велику відстань.
На відміну від інших прототипів літаючого автомобіля, Alef Model A є лише одномісним автомобілем, тому його не можна використовувати як таксі або пасажирський транспортний засіб. У 2023 році компанія Alef Aeronautics повідомила, що транспортний засіб матиме запас ходу 321 кілометр без заряджання, проти дальності польоту 177 км. При цьому на дорозі він матиме максимальну швидкість 40 кілометрів на годину.
Інженери створюють цей автомобіль з 2015 року, з року заснування Alef Aeronautics. Хоча спочатку вони думали, що зможуть побудувати його всього за шість місяців, лише в 2019 році пілот вперше здійснив політ на повномасштабному прототипі.
Очікується, що ця модель коштуватиме триста тисяч доларів на момент запуску, і на сьогоднішній день компанія вже отримала 3200 попередніх замовлень.
Проте все ще залишається велика невизначеність щодо того, наскільки легко окремі клієнти зможуть піднятися в небо. У правилах зазначено, що керувати літаками з механічною підйомною силою зможуть лише ті, хто вже має ліцензію приватного, комерційного чи транспортного пілота.
Це означає, що операторам Model A потрібно буде зареєструвати мінімум 40 годин нальоту, щоб отримати ліцензію, перш ніж мати дозвіл на політ.