Юрій Степанець стикнувся не лише з фізичними перепонами, а й бюрократією
Депутат Миколаївської міської ради Юрій Степанець, який має інвалідність, розкритикував Укрзалізницю, адже йому знадобилось два дні, щоб замовити квиток в спецвагон з Одеси до Києва.
Свою історію він описав у Facebook. Чоловік зазначив, що зібрався поїхати поїздом з Одеси до Києва на Український Молодіжний Форум. Спочатку Юрій хотів замовити спецвагон для людиней з інвалідністю (звичайний купейний вагон, в якому є одне купе та туалет, які облаштовані для людей з інвалідностю) на сайті Укрзалізниці, але ця функція ще не працює, адже перебуває на стадії розробки.
Онлайн можна лише переглянути кількість вільних місць у вагоні, а для покупки потрібно їхати на вокзал. Він зателефонував на гарячу лінію "УЗ", йому повідомили, що каси працюють цілодобово. Він поїхав туди, але каса для людей з інвалідністю вже була закрита - виявилося, що до спецвагону купити квиток можна лише до 20:00.
Наступного дня він був на місці вже о 18.00, але йому знову сказали, що нічого не вийде. Треба було приїжджати о 17-й, бо Київ "не прийме заявку".
"І тут Остапа понесло. Не витримавши такого пінг-понгу, я попросив викликати адміністрацію вокзалу. За кілька хвилин до мене підійшла начальниця каси і запросила до свого кабінету. Провівши кілька маніпуляцій з телефоном та комп'ютером - про диво . Мої квитки зараз будуть готові ", - заявив він.
Представники Укрзалізниці відповіли Юрію, що вони почали працювати над онлайн-замовленнями квитків до спецпотягу.
"Нам прикро, що ви зіштовхулися з такою кількістю бар'єрів на шляху до потрібного вагона. Ми вже працюємо над онлайн-замовленням спецвагонів, це непростий інтеграційний процес з урахуванням особливості наших ІТ-систем, який ми скоро подолаємо. Паралельно ми працюємо і над безбар'єрністю наших вокзалів, і над збільшенням кількості нових адаптованих вагонів, тож будемо вдячні за будь-які відгуки, що звернуть увагу на необхідні допрацювання", - написали вони в коментарях.
Користувачі Фейсбуку під дописом Юрія поділились своїми історіями. Одна жінка написала, що для того, щоб придбати квиток для доньки, їй потрібно було спочатку принести справку від Собесу, що дитина пересувається на візку.
"Я так само довбалася із нашою залізницею, коли возила доньку на реабілітацію у Львів з Запоріжжя. Дитині було 3 роки і мені казали "а нашо вам це купе, ви що в звичайному не можете їхати". - "ні, не можемо, дитина сама не сидить, лише в спец кріслі" - "ну ок тоді сходіть у собес і візьміть довідку що дитина пересувається на візку". Лише після того мені вдалося замовити цей вагон. І була ще умова,що замовляти потрібно якнайменш за 3 тижні", - написала жінка.
Ірина Вознюк розповіла, як на неї "розізлилась" провідниця.
"В мене теж була подібна ситуація, але в поїзді нам нагрубіянила повідниця, сказала, що таким людям, як я варто, сидіти в дома. Ми взяли місце біля вікна, каляску поставили так, щоб нікому не заважала, але вона психанула, щось робила і зачепила мене по нозі було боляче як фізично так і морально. От скажіть як навчити людей поважати людей з інвалідністю", - написала жінка в коментарях.
Ольга Гранкина написала, що їй взагалі не продали спецквиток:
"Написали на пошту що не передбачено надавати спецвагон на міжнародні рейси. І мені прийшлось їхать добу в звичайному купе, та щей домовлятися с пасажирами щоб помінялися нижнім місцем. Тому що були тільки верхні місця у продажу. Оце була сама жахлива подорож в моєму житті. Хоча на іншому напрямку спецвагон постійно знаходиться на рейсі".
Нагадаємо, раніше Інформатор повідомляв про плацкарт в стилі люкс. Укрзалізниця показала оновлені вагони потяга Київ-Чернівці.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.